NA SCENIE TRENDOWNI 2025

Tegoroczni wykładowcy, paneliści oraz prowadzący.

Prof. dr hab. Wojciech Paprocki
SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA
IITiM
Prof. SGH dr hab. Jana Pieriegud
SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA
IITIM
Prof. UAM dr hab. Maciej Błaszak
UNIWERSYTET ADAMA MICKIEWICZA
INSTYTUT FILOZOFII
Adam Błuś
EUROLOGISTICS
Bartosz Brzewiński
WPIP Green Energy
Julita Bytyń
ŻABKA Polska
Jacek Chylak
Play Rozwiązania dla Biznesu
Yuriy Grygorenko
Gremi Personal
Magdalena Jesionka
MAN TRUCKS
Marek Jędra
Quantum software
Marcin Kalisiak
Zebra TECHNOLOGIES
Kamil Kasprzyk
TRILUX
Marek Knasiak
Eurocash
Olgierd Kosiba
GEST
Magdalena Kostjan
7R
Łukasz Krawczyk
Play ROZWIĄZANIA DLA BIZNESU
Paweł Krawczyk
Wojskowa Akademia Techniczna
Wojciech Krysiak
Rawlplug 5PL
Jakub Kubica
Politechnika Krakowska
Dawid Kujaczyński
Amica GROUP
Mateusz Matysik
Quantum Qguar
Łukasz Michałowski
RABEN
Michał Niemiec
SHELL POLSKA
Maciej Przywrzej
IFB International Freightbridge
Krzysztof Pusłowski
Trimble Mobility By PLATFORM SCIENCE
Katarzyna Pyś-Fabiańczyk
Immo Consulting
Agnieszka Staręga
Amazon Fulfillment Poland
Marcin Szpak
La Lorraine Polska
Adam Szponka
Zastępca Prezydenta Miasta Torunia
Władysław Tokarz
MAN TRUCKS
Karol Wacowski
Solvertech
Marcin Wasielewski
Werner Kenkel
Sandra Winiarska
CTP Polska
Krzysztof Wojczal
KRZYSZTOFWOJCZAL.PL
Adam Zamelczyk
WPIP Green Energy
SZUKAJ NA STRONIE
ODWIEDŹ NAS NA FB
FAQ

Trendownia adresowana jest do menedżerów i dyrektorów, którzy odpowiedzialni są w firmach za obszar produkcji lub logistyki. Trendownia to również doskonałe miejsce dla wielu członków zarządów, którzy w swoich decyzjach chcą uwzględniać najnowsze trendy w gospodarce. Zamiarem organizatorów jest omówienie najbardziej aktualnych trendów w gronie ekspertów.

Staramy się oddać głos przedstawicielom firm oraz świata nauki, którzy na co dzień sięgają po najnowsze trendy lub sami je wyznaczają. Trendy w produkcji i logistyce, widziane okiem praktykujących ekspertów z danych dziedzin, są więc tematem przewodnim konferencji.

Trendownia to między innymi integracja środowiska menedżerów logistyki i produkcji. Dwa dni wykładów, część ekspozycyjna, uroczysta kolacja, bankiet oraz konkursy, sprzyjają atmosferze nawiązywania nowych kontaktów oraz podtrzymywania starych dobrych przyjaźni.

Trendownia 2025 logo
© Trendownia 2025
trendownia-paprocki-wojciech-400
Prof. dr hab. Wojciech Paprocki
SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA
INSTYTUT INFRASTRUKTURY, TRANSPORTU I MOBILNOŚCI

Prof. dr hab. Wojciech Paprocki – profesor nauk ekonomicznych,  od 1979 r. pracownik Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Zainteresowania badawcze dotyczą funkcjonowania podmiotów reprezentujących stronę popytową oraz podażową na rynku, ze szczególnym uwzględnieniem możliwości, barier i skutków implementacji technologii cyfrowych. Był aktywnym top-managerem w przedsiębiorstwach w Polsce i za granicą. Jest cenionym wykładowcą akademickim i doradcą biznesowym.

Prof. Jana Pieriegud
Prof. SGH dr hab. Jana Pieriegud
SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA
Instytut Infrastruktury, Transportu i Mobilności

Profesor w Instytucie Infrastruktury, Transportu i Mobilności SGH. Z wykształcenia inżynier i ekonomista transportu. Jako niezależna ekspertka w obszarze transportu, infrastruktury, logistyki, mobilności i cyfryzacji pracuje na rzecz agencji wykonawczych ds. innowacji i badań w Polsce, Austrii, Francji, Rumunii, Belgii, w tym REA i CINEA przy Komisji Europejskiej. Przygotowuje analizy i ekspertyzy dla firm i administracji publicznej.

Interesuje się przyszłością rozwoju systemów gospodarczych, transportowych i logistycznych. Jest autorką wielu publikacji i raportów, współredaktorką serii monografii poświęconych przyszłości transportu i mobilności. Członkini kapituły konkursu „Produkt Innowacyjny dla Logistyki, Transportu i Produkcji” (Eurologistics) oraz UIC Digital Platform Award. Nieustannie poszerza swoją wiedzę oraz dzieli się nią z innymi. Pasjonatka rozwoju osobistego, książek, podróży dalekich i bliskich, natury, freedivingu i fotografii.

Maciej Błaszak
Prof. UAM dr hab. Maciej Błaszak
UNIWERSYTET ADAMA MICKIEWICZA
INSTYTUT FILOZOFII

Profesor  UAM dr hab. Maciej Błaszak.  Kognitywista. Z wykształcenia biolog i filozof, pracownik Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zainteresowania: zastosowania kognitywistyki i psychologii poznawczej w badaniach zachowań rynkowych. Prowadzi szkolenia dla policjantów i wyższej kadry menedżerskiej.

Adam Błuś
Eurologistics
Wydawca

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku Zarządzanie i Marketing specjalizacja Transport i Logistyka. Odpowiedzialny za stworzenie czasopism branżowych: Eurologistics, Truck&Business Polska, Flota Auto Biznes, Logistyka Produkcji. Współtwórca opiniotwórczych w środowisku TSL programów badawczych „Operator Logistyczny Roku”, „Produkt Innowacyjny dla Transportu, Logistyki i Produkcji”, „Supply Chain Designer”. Pomysłodawca oraz twórca portalu społecznościowego „Log24.pl” kierowanego dla środowiska menedżerów logistyki, zarządzania łańcuchem dostaw, zakupów i produkcji. Autor wielu popularnych programów konferencyjnych.

Bartosz Brzewiński
Bartosz Brzewiński
Kierownik Produktu
WPIP Green Energy

Kierownik Produktu w zakresie instalacji fotowoltaicznych i magazynów energii w sektorze przemysłowym. Absolwent studiów wyższych na kierunkach Energetyka (2019) oraz Elektrotechnika (2021) na Politechnice Poznańskiej. Specjalizuje się w opracowywaniu i wdrażaniu strategii obniżania kosztów operacyjnych poprzez transformację energetyczną przedsiębiorstw. Posiada wieloletnie doświadczenie w projektowaniu oraz realizacji inwestycji z zakresu fotowoltaiki, magazynowania energii i rozwiązań poprawiających efektywność energetyczną obiektów produkcyjnych i logistycznych. Z grupą WPIP związany od 2021 roku. Na styku technologii, biznesu i zrównoważonego rozwoju buduje rozwiązania, które realnie wpływają na rentowność firm i ich przewagę konkurencyjną. W swojej codziennej pracy łączy wiedzę inżynierską z podejściem strategicznym, wspierając klientów w długofalowej transformacji energetycznej.

Julita Bytyń
Julita Bytyń
Koordynator Zespołu Kategorii Warzyw i Owoców
ŻABKA Polska Sp. z o.o.

Koordynator Zespołu Kategorii Warzyw i Owoców w Żabka Polska. Z największa polską siecią sklepów typu convience związana od 10 lat, pracę w Żabka Polska rozpoczynała na stanowisku Specjalistka ds. zarządzania zapasem. Absolwent Politechniki Poznańskiej, gdzie zdobyła tytuł Magistra inżyniera na kierunku Logistyka.

Jacek Chylak
Jacek Chylak
Kierownik Działu Sprzedaży Rozwiązań Chmurowych i ICT
Play Rozwiązania dla Biznesu

Jacek Chylak – szef działu sprzedaży usług chmurowych w PLAY Rozwiązania dla Biznesu. Wierzy, że we współczesnym świecie IT nie ma jednego idealnego rozwiązania, lecz z grupą wykwalifikowanych architektów i inżynierów oraz odpowiednio dobranymi komponentami można sprostać nieustannie rosnącym wymaganiom z obszarów chmur hybrydowych oraz AI.

Skutecznie zarządza zespołem handlowym oraz od prawie 15 lat umacnia pozytywny wizerunek spółki wśród klientów i partnerów technologicznych.  Jako ekspert w dziedzinie szeroko rozumianych rozwiązań chmurowych, a także doskonały mówca, który zrozumiale i porywająco potrafi opowiadać o przyszłości IT, jest często zapraszany na branżowe konferencje. Prywatnie „zakochany” w narciarstwie, w którym realizuje się również jako instruktor m.in. funcarvinu. Dla równowagi, po setkach kilometrów zjazdów po górskich trasach, przesiada się pod żagle, które są kolejną z jego pasji.

Yuriy Grygorenko
Yuriy Grygorenko
Dyrektor Departamentu Sprzedaży
Gremi Personal

Yuriy Grygorenko pochodzi z Ukrainy, gdzie prowadził rodzinny biznes. W 2015 roku skupił się na pomocy obcokrajowcom w adaptacji na polskim rynku pracy. Jego misja rozpoczęła się od spotkania z trzema oszukanymi Ukraińcami, co stało się impulsem do działania.

Od 2018 roku rozwija doradztwo i usługi pośrednictwa pracy, łącząc potrzeby polskich firm z migrantami zarobkowymi. Realizował projekty dla branż TSL, e-commerce, automotive i przetwórstwa, wspierając przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu wykwalifikowanych pracowników.

Od 2020 roku pełni funkcję Głównego Analityka Centrum Analitycznego i Dyrektora Sprzedaży w Gremi Personal. Jako ekspert w zakresie rynku pracy, legalizacji cudzoziemców i migracji zarobkowej, dostarcza analizy i rekomendacje wspierające strategie HR.

Magdalena Jesionka
Magdalena Jesionka
Samodzielna SPecjalistka do spraw PRZEPŁYWU MATERIAŁÓW
MAN TRUCKS
Marek Jędra
Marek Jędra
Quantum Software

WIceprezes Zarządu

Współzałożyciel i wiceprezes zarządu Quantum software S. A., spółki specjalizującej się w narzędziach informatycznych wspomagających zarządzanie łańcuchem dostaw. Pełni również funkcję członka zarządu Quantum Qguar Sp. z o. o.. W latach dziewięćdziesiątych minionego wieku, szlify informatyczno-logistyczne zdobywał w dużych międzynarodowych firmach w Niemczech. Od 1997 roku mocno zaangażowany w rozwój polskiej logistyki oraz promocję zaawansowanych rozwiązań IT dla sieci dostaw. Swoje zainteresowania koncentruje wokół nowych technologii oraz nowych modeli biznesowych. Wolny czas lubi spędzać z książką. Wiele inspiracji do działań czerpie ze świata przyrody.

Marcin Kalisiak
Marcin Kalisiak
ZEBRA TECHNOLOGIES
Senior Sales Engineer

Inżynier Sprzedaży w Zebra Technologies. Wspiera klientów z obszarów Transportu i Logistyki oraz sektora publicznego w planowaniu i wdrażaniu inwestycji w nowoczesne mobilne technologie, zwiększające efektywność i produktywność działań i procesów biznesowych. Dostarcza praktycznej wiedzy o portfolio produktów i rozwiązań partnerom biznesowym firmy Zebra Technologies.

Kamil Kasprzyk
Kamil Kasprzyk
Head of Solutions & Services CEE
TRILUX

Ekspert w dziedzinie Lighting Management Systems. Z branżą oświetlenia związany od ponad 15 lat. Obecnie na stanowisku Head of Solutions & Services CEE w firmie TRILUX jest odpowiedzialny za szkolenia nowych zespołów i partnerów TRILUX w regionie CEE w zakresie systemów sterowania oraz zarządzania projektem na etapie wykonawczym. Jego zainteresowania w szczególności wiążą się z koncepcją IoT i wykorzystaniu zdolności urządzeń do komunikowania się między sobą i generowania danych. Prywatnie miłośnik żeglarstwa.

Marek Knasiak
Marek Knasiak
Dyrektor Logistyki
EUROCASH

Marek Knasiak jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku Zarządzanie Jakością, oraz studiów podyplomowych na Politechnice Poznańskiej (specjalność Informatyka). Posiada 20-letnie doświadczenie zawodowe w obszarach zarządzania łańcuchami dostaw, zakupów i IT. Z Grupą Eurocash związany jest on niemal 10 lat, zaś od trzech pełni funkcję Dyrektora Logistyki. Zarządza całym łańcuchem dostaw Grupy, w tym trzema centrami dystrybucyjnymi, zespołami ds. planowania zapasów, analizy danych, kontrolingu, oraz zespołami projektowymi. 
Doświadczenie zdobywał w wielu sieciach handlowych – m.in. Jeronimo Martins Polska, Lidl Polska czy POLOmarket.

Olgierd Kosiba
Olgierd Kosiba
Prezes
Towarzystwo Tłumaczy i Wykładowców Języka Migowego GEST,

Olgierd Kosiba – ekspert ds., dostępności oraz uznany doradca w obszarze ESG. Specjalista ds. innowacji w obszarze włączania osób z niepełnosprawnościami w biznesie i logistyce. Prezes Towarzystwa Tłumaczy i Wykładowców Języka Migowego GEST, konsultant ds. dostępności w sektorze korporacyjnym i publicznym. Współpracuje z globalnymi firmami, m.in. Amazon, Capgemini, Wavin Polska S.A. gdzie wdraża rozwiązania na rzecz zatrudniania osób Głuchych i dostępnej komunikacji.

Autor programów szkoleniowych dla biznesu w zakresie dostępności usług i produktów zgodnie z wymogami ESG oraz standardami prawnymi, takimi jak Ustawa o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Współtwórca platform edukacyjnych i aplikacji wspierających komunikację inkluzywną. Doradza instytucjom w zakresie dostępności procesów logistycznych, cyfrowych oraz obsługi klienta, dostosowując je do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Ekspert w zakresie standardów WCAG i cyfrowej dostępności w e-commerce. Prelegent na ogólnopolskich i międzynarodowych konferencjach poświęconych dostępności i zrównoważonemu rozwojowi.

Magdalena Kostjan
Magdalena Kostjan
Head of Leasing
7R

Magda Kostjan posiada blisko 10 letnie doświadczenie w sektorze nieruchomości magazynowych i przemysłowych. Z 7R związana jest od pand dwóch lat. Jest odpowiedzialna za utrzymanie trwałych relacji z klientami oraz rozwój działalności firmy w zachodniej części Polski. Odpowiada za komercjalizację powierzchni w dużych parkach i magazynach miejskich. Magda wspierała relokację lub otwarcie nowych oddziałów firm zagranicznych w Polsce, m.in. z Chin, Korei, Holandii, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Finlandii, Danii czy Norwegii. Wcześniej pracowała w Prologis, gdzie zajmowała stanowisko Capital Deployment & Leasing Senior Managera. Zarządzała portfelem liczącym blisko 600 000 mkw. powierzchni magazynowej i produkcyjnej. Brała udział w transakcjach projektów typu BTS oraz budynków wielolokalowych. Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, posiada tytuł magistra inżyniera.

Łukasz Krawczyk
Łukasz Krawczyk
Product Manager
Play rozwiązania dla biznesu

Product Manager, praktyk sprzedaży, specjalista i pasjonat rozwiązań chmurowych. Z branżą IT związany jest od ponad 20-tu lat. W swojej karierze zawodowej tworzył zarówno projekty sprzedażowe jak i marketingowe. Od ponad 6 lat skupia się na projektowaniu i implementacji rozwiązań chmurowych w Play Rozwiązania dla Biznesu.

Paweł Krawczyk
Paweł Krawczyk
Uczestnik VII edycji Top Young 100
Wojskowa Akademia Techniczna

Student V roku Wojskowej Akademii Technicznej na kierunku logistyka w przedsiębiorstwie oraz uczestnik VII edycji Top Young 100, lider wyzwania „Wykorzystanie AI w obszarach logistycznych przedsiębiorstwa” . Finalista XI Ogólnopolskiej Olimpiady Logistycznej oraz finalista III Ogólnopolskiej Olimpiady Spedycyjno-Logistycznej. Aktualnie pracuje na stanowisku stażysty w dziale Customer Service Export.

Wojciech Krysiak
Wojciech Krysiak
Prezes Zarządu
RAWLPLUG 5PL

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego oraz Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu. Od dwudziestu lat związany z branżą logistyczną. Swoje doświadczenia zgromadził pracując na różnych stanowiskach związanych z łańcuchem dostaw: magazynowanie, planowanie popytu, zakupy, transport oraz obsługa klienta.

Jakub Kubica
Jakub Kubica
Uczestnik VII edycji Top Young 100
Politechnika Krakowska

Absolwent Politechniki Krakowskiem im. Tadeusza Kościuszki, kierunku Informatyka. Od roku pracuje na stanowisku młodszego inżyniera IT. Od 3 lat też związany z kołem naukowym Cosmo PK, od 2 lat pełni w nim rolę przewodniczącego. Wcześniej działał w Samorządzie Studenckim Politechniki Krakowskiej, gdzie zajmował się organizacją wydarzeń oraz współpracą z firmami. Jest też uczestnikiem programu VIII edycji programu Top Young 100. Swoim zaangażowanie w różne organizacje i wydarzenia stara się łączyć wiedzę i doświadczenie techniczne oraz umiejętności pracy w zespole, jednocześnie rozwijając swoje umiejętności liderskie.

Dawid Kujaczyński
Dawid Kujaczyński
Supply Chain Planning Director
Amica Group

Dyrektor planowania łańcucha dostaw w AMICA S.A. ekspert w dziedzinie zarządzania łańcuchem dostaw z 15 letnim doświadczeniem, absolwent Politechniki Poznańskiej na kierunku Logistyka. Z sukcesami wdraża i realizuje projekty rozwojowe i innowacyjne w dziedzinie łańcucha dostaw, szczególnie wymagające kompleksowej analizy oraz zaangażowania nowoczesnych technologii (digitalizacja). Dawid to przede wszystkim praktyk, który swoją wiedzę i doświadczenie zdobył pracując i zarządzając każdym z elementów supply chain, od zakupów aż po dystrybucję. Doświadczenie zdobywał zaczynając karierę w Imperial Tobacco, a następnie w firmie Decora. W Beiersdorf (NIVEA) zarządzał kategoriami Supply Chain na poziomie krajowym i międzynarodowym (Europa), optymalizując usługi transportowe, magazynowe jak i wszystkie inne składniki łańcucha dostaw.

Obecnie w Grupie Amica zarządza całym procesem Supply Chain. Autor procesu S&OP dla całej organizacji oraz wielu innych innowacyjnych rozwiązań z zakresu analizy danych (cyfrowy monitoring łańcucha dostaw) i efektywnego wykorzystania powierzchni magazynowej. Może pochwalić się licznymi sukcesami w obszarze zarzadzania transportem oraz zapasami. Laureat wielu nagród Indywidualnych, zarówno w obszarze Zakupów jak i Zarządzania Logistyką. Od 2022 Wykładowca zagadnień dot. Supply Chain na Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu / Toruniu / Chorzowie.

Mateusz Matysik
Mateusz Matysik
Członek Zarządu
Quantum QguaR

Od 2000 roku związany z firmą Quantum Qguar, wiodącym dostawcą oprogramowania Supply Chain Execution. Doświadczenie zdobywał, realizując projekty wdrożeniowe na rynkach międzynarodowych, koncentrując się na rozwoju i ekspansji systemów Qguar WMS i WCS. 
W 2023 roku objął stanowisko członka Zarządu Quantum Qguar, odpowiadając za rozwój biznesu oraz innowacyjne rozwiązania wspierające logistykę i produkcję.

Łukasz Michałowski
Łukasz Michałowski
Dyrektor Dystrybucji Międzynarodowej Regionu
Raben

Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego, pełniący funkcję Wiceprezesa Klastra Logistycznego. Od kilkunastu lat specjalizuje się w doradztwie dla przedsiębiorców, wspierając ich w optymalizacji łańcucha dostaw.
Obecnie w firmie RABEN kieruje operacjami dystrybucji międzynarodowej w regionie Mazowsza. Zarządza wieloosobowym zespołem obejmującym Działy Transportu, Obsługi Klienta oraz Agencję Celną. Dąży do osiągania najwyższych standardów jakościowych przy jednoczesnej optymalizacji czasu oraz kosztów realizacji dostaw.
Aktywnie angażuje się w realizację strategii ESG. Szczególnie w kontekście kompensacji negatywnego wpływu transportu na środowisko. Dodatkowo wspiera inicjatywy mające na celu konsolidację i poprawę sytuacji branży logistycznej w Polsce. Aktywnie uczestniczy w działaniach edukacyjnych, współpracując z kilkoma uczelniami i wspierając kształcenie kadr na kierunkach związanych z logistyką, m.in. na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego oraz na AHE w Łodzi.

Michał Niemiec
Michał Niemiec
Head of Shell Fleet Solutions
Shell Polska Sp. z o.o.

Związany z Shell Polska od 20 lat. Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i budowaniu relacji z klientami. Dzięki bliskiej współpracy z branżą transportową w Polsce, w pełni rozumie wyzwania przewoźników drogowych i skutecznie dostosowuje zakres usług do ich potrzeb. Swoją karierę w firmie rozpoczął jako transport account manager, a następnie na stanowisku key account managera wspierał kluczowych klientów. Aktualnie zarządza polskim zespołem Shell Commercial Road Transport, który oferuje kompleksowe rozwiązania dedykowane dla transportu drogowego, wspierając firmy na drodze do rozwoju i dekarbonizacji. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Zarządzania w Warszawie.

Maciej Przywrzej
Maciej Przywrzej
Prezes Zarządu
IFB International Freightbridge

Od ponad 20 lat związany z branżą TSL. Swoje doświadczenie nabywał w przedsiębiorstwach takich jak DHL, GEFCO oraz Hellmann Worldwide Logistics, w których zarządzał projektami sprzedażowymi oraz operacyjnymi na rynku krajowym i zagranicznym. Od 15 lat Prezes Zarządu IFB International Freightbridge (Poland) specjalizującej się w dostarczaniu kompleksowych usług spedycyjno-logistycznych. Nieustannie dąży do rozwoju firmy. Za cel stawia sobie usprawnienie procesów w połączeniu z pełną digitalizacją, która obejmie Grupę IFB liczącą ponad 70 oddziałów na całym świecie.

Swoje wykształcenie zdobywał w Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu w Warszawie, uzupełniając je o Management Program By ICAN Institute and Harvard Business School, który stanowił doskonałe przygotowanie do zadań związanych z zarządzaniem strategicznym i przywódczym.

Pusłowski Krzysztof
Krzysztof Pusłowski
Sales & Product Manager
Trimble Mobility By PLATFORM SCIENCE

Ekspert w zakresie technologii teleinformatycznych, digitalizacji, cyfryzacji oraz usprawniania procesów w firmach transportowych, entuzjasta sztucznej inteligencji i jej wykorzystania w praktyce. Z branżą logistyczną związany od ponad 15 lat, posiada bogate i praktyczne doświadczenie we wdrażaniu systemów telematycznych na rynku polskim.

Katarzyna Pyś-Fabiańczyk
Katarzyna Pyś-Fabiańczyk
Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman",serif;}CEO
Immo Consulting

Katarzyna Pyś-Fabiańczyk to doświadczona ekspertka w sektorze nieruchomości komercyjnych i logistyki, z ponad 20-letnim stażem pracy. Od stycznia 2025 r. kieruje firmą doradczą Immo Consulting tworzącą platformę usług dla firm z branży logistycznej i przemysłowej. Poprzednio pracowała w międzynarodowych firmach doradczych, deweloperskich i funduszach inwestycyjnych, zarządzając zespołami i odpowiadając za ich rozwój strategiczny.

Jest założycielką stowarzyszenia „Ladies First” – sieci zrzeszającej ponad 300 kobiet związanych z sektorem nieruchomości i logistyki. Występuje jako prelegentka i moderatorka, zarówno podczas polskich, jak i międzynarodowych konferencji. Jako coach biznesu wspiera przedsiębiorców, liderów i zespoły w osiąganiu ich celów strategicznych. Była nominowana do wielu prestiżowych nagród, m.in. Businesswoman Roku (Sukces Pisany Szminką), EuropaProperty WIRE Awards (Professional of the Year 2017), Osobowość Roku (Eurobuild Awards) czy Agent Roku (Panattoni).  Poza działalnością zawodową angażuje się również społecznie – prowadzi klubokawiarnię, w której organizuje spotkania z udziałem znanych postaci ze świata kultury, nauki i sztuki.

Katarzyna jest absolwentką politologii na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła także studia podyplomowe z zakresu pośrednictwa i zarządzania nieruchomościami oraz kurs Life&Business Coach w PWC i Women in Leadership w Paryżu. Posiada licencję pośrednika i zarządcy nieruchomości.

Agnieszka Staręga
Agnieszka Staręga
Senior HR Manager
Amazon Fulfillment Poland

Agnieszka Staręga pełni obecnie rolę Senior HR Manager w Amazon Fulfillment Poland Sp. z o.o., gdzie od 2015 roku rozwija struktury HR w centrum logistycznym POZ1 w Sadach. Jej 8-letnia ścieżka kariery w Amazon to przykład wszechstronnego rozwoju – od zarządzania 130-osobowym zespołem operacyjnym jako Area Manager, poprzez prowadzenie projektów o zasięgu europejskim i ogólnokrajowym, po strategiczne wsparcie HR. Obecnie kieruje 13-osobowym zespołem People, Experience & Technology (PXT), jest kluczowym członkiem grupy zarządzania kryzysowego zespołu POZ1 oraz liderem ogólnopolskiej grupy PXT Data Privacy. W 2022 roku, demonstrując swoje zdolności adaptacyjne, Agnieszka pełniła również funkcję Tymczasowego HR Managera w centrum POZ2 w Świebodzinie. Jej znaczącym sukcesem było przeprowadzenie procesu pierwszej certyfikacji Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland oraz wdrożenie usprawnień w procesach HR, szczególnie w obszarze zarządzania absencjami.

Jako lider projektów HR, Agnieszka wprowadziła szereg innowacyjnych inicjatyw, które znacząco wpłynęły na kulturę organizacyjną firmy. Szczególnym osiągnięciem jest projekt „MigaMy” – pionierski program zatrudnienia osób głuchych i słabosłyszących, uruchomiony w 2020 roku. Program, który obecnie funkcjonuje w 8 magazynach w Polsce i zatrudnia 66 osób, zdobył prestiżowe wyróżnienie w konkursie „HR Dream Team” oraz Nagrodę Publiczności na Festiwalu Filmu Odpowiedzialnego „17 Goals” w 2021 roku.

Przed dołączeniem do Amazon, zdobywała doświadczenie w globalnej agencji rekrutacyjnej oraz przez ponad 5 lat w międzynarodowej firmie produkcyjnej, gdzie pełniła role Starszego Specjalisty HR, Specjalisty ds. Nauczania i Specjalisty ds. Relacji z Pracownikami. Agnieszka jest absolwentką psychologii na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza oraz zarządzania opieką zdrowotną na Uniwersytecie Medycznym w Poznaniu, co doskonale wykorzystuje w codziennej praktyce zarządzania zasobami ludzkimi.

Marcin Szpak
Marcin Szpak
EHS Manager – Kierownik działu BHP i OŚ
La Lorraine Polska Sp. Z o.o.

Zawodowo od 16 lat praktyk z zakresu BHP i OŚ w zakładach produkcyjnych (branże chemiczna, Automotive i spożywcze). Z wykształcenia i zamiłowania specjalista BHP. Doświadczenie w audytach, wdrażaniu kultury bezpieczeństwa, wdrażaniu projektów poprawiających bezpieczeństwo w zakładach produkcyjnych, wsparcie i doradztwo przy rozbudowach zakładów.

Aktualnie kierownik działu BHP w piekarni La Lorraine w Nowym Dworze Mazowieckim, gdzie wdraża program kultury bezpieczeństwa.

Adam Szponka
Adam Szponka
Zastępca Prezydenta Miasta Torunia
Urząd Miasta Torunia

Rocznik 1978. Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika – studiował na Wydziale Nauk Ekonomicznych. Ukończył studia podyplomowe w zakresie zarządzania projektami inwestycyjnymi samorządu terytorialnego, w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Ma też uprawnienia dla kandydatów na członków rad nadzorczych w spółkach Skarbu Państwa.

W latach 2007-2014 był zastępcą dyrektora w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Kujawsko-Pomorskiego. Zajmował się zarządzaniem komórką odpowiedzialną za realizację komponentu regionalnego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Był odpowiedzialny za prawidłowe stosowanie procedur, monitorowanie oraz adaptację do zmieniających się warunków gospodarczych i społecznych.

Od 2015 roku był dyrektorem Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Toruniu. Skutecznie i efektywnie zajmował się zarządzaniem jednostką organizacyjną samorządu Województwa. Budował liczne zespoły do podejmowania trudnych społecznych wyzwań. Wdrożył regionalny system teleopieki wraz z utworzeniem Kujawsko-Pomorskiego Telecentrum. Budował Regionalne Partnerstwo na rzecz rozwoju społecznego.

Ma doświadczenie jako członek rad nadzorczych spółek z udziałem kapitału samorządu województwa oraz samorządu gminy. Aktualnie przewodniczący Rady Nadzorczej Exea Data Center. Od 2007 r. zaangażowany w pracę Komitetów Monitorujących Regionalne Programy Operacyjny dla Województwa Kujawsko-Pomorskiego oraz programy krajowe: Program Operacyjny Kapitał Ludzki oraz Program Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego.

Jako zastępca prezydenta Torunia odpowiadać będzie za kulturę, turystykę, promocję, informatyzację urzędu i gospodarkę nieruchomościami.

Władysław Tokarz
Władysław Tokarz
Kierownik Działu logistyki
Man Trucks Sp. z o.o.

Absolwent Politechniki Krakowskiej im Tadeusza Kościuszki, wydział eksploatacji pojazdów. Ponad trzydziestoletnie doświadczenie w zarządzaniu branża  Automotive. Wdrażanie systemów zintegrowanych systemów zarządzania.
Od dwóch lat w logistyce MAN Trucks dział Materialwirtschaft- zarządzanie logistyką materiałową i wysyłką pojazdów gotowych oraz współpracą z zewnętrznym operatorem logistycznym – Inhouse Logistics.

Karol Wacowski
Karol Wacowski
Prezes Zarządu
Solvertech

Karol Wacowski, Prezes Zarządu i współwłaściciel Solvertech Polska, architekt rozwiązań SAP Transportation Management, posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w logistyce i IT. Specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu systemów optymalizujących zarządzanie transportem. Karierę rozpoczął w Budapeszcie w obszarze Business Intelligence, następnie przez trzy lata pracował w Grupie Żywiec jako uczestnik programu menedżerskiego, gdzie brał udział w projektach optymalizacyjnych oraz wdrożeniu systemu SAP EWM. Od ponad sześciu lat realizuje wdrożenia SAP TM, współpracując z firmami takimi jak Lorenz Polska, Orlen czy Moris. Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego oraz Erasmus University Rotterdam, gdzie ukończył studia magisterskie na kierunku Urban, Port and Transport Economics. W swojej pracy stawia na transparentność i uczciwość, koncentrując się na dostarczaniu realnych wartości dla klientów i długofalowych relacjach biznesowych.

Marcin Wasielewski
Marcin Wasielewski
Specjalista ds. Zrównoważonego Rozwoju
Werner Kenkel

Marcin Wasielewski ukończył z wyróżnieniem studia na Politechnice Poznańskiej, na Wydziale Technologii Chemicznej, specjalizując się w technologii polimerów. Po ukończeniu studiów rozpoczął pracę w firmie Werner Kenkel, w której pracuje obecnie jako technolog. Jego doświadczenie, wiedza oraz proekologiczne nastawienie przyczyniają się do tworzenia bardziej zrównoważonych i ekologicznych rozwiązań w branży opakowaniowej. W 2022 roku w Brukseli zajął trzecie miejsce podczas konkursu „The Blue Sky Young Researchers Innovation Awards”, gdzie podczas wystąpienia „Thermomodernization of the corrugated cardboard production process” opowiedział o innowacyjnych rozwiązaniach, które znajdują zastosowanie w czasie bieżącym, przyczyniając się już dzisiaj do wymiernych korzyści zarówno dla środowiska jak i ekonomicznego rachunku. Prywatnie pasja dla niego niejedno ma imię. Uwielbia usprawniać procesy. Interesuje się literaturą okresu wojennego, a w wolnym czasie gra na perkusji i gitarze oraz w koszykówkę i piłkę nożną.

Sandra Winiarska
Sandra Winiarska
Senior Business Developer
CTP Polska

Sandra Winiarska, Senior Business Developer z blisko 7-letnim doświadczeniem w branży nieruchomości komercyjnych. Ekspertka w zakresie wynajmu powierzchni magazynowych i tworzenia długofalowych strategii rozwoju. Współpracuje z międzynarodowymi korporacjami i lokalnymi firmami, mając na koncie liczne skutecznie przeprowadzone negocjacje i podpisane umowy. Odpowiada za ekspansję CTP w strategicznych regionach Polski.

Krzysztof Wojczal
Krzysztof Wojczal
Analityk geopolityczny
KRZYSZTOFWOJCZAL.PL

Analityk geopolityczny, prawnik, publicysta, blogger.

Autor książek: 

  • „Trzecia Dekada. Świat dziś i za 10 lat” 

  • „# To jest nasza wojna. Polska i Ukraina na wspólnym froncie”.
Adam Zamelczyk
Adam Zamelczyk
Dyrektor Sprzedaży
WPIP Green Energy

Studia magisterskie ukończył na Politechnice Poznańskiej na kierunku Budownictwo, jest również absolwentem studiów EMBA na Collegium da Vinci.

W Grupie WPIP rozpoczął pracę w 2011 r. w Dziale Sprzedaży spółki WPIP Construction, a od czerwca 2024 pełni rolę Dyrektora Sprzedaży WPIP Green Energy. Jego rola w firmie obejmuje zarządzanie projektami związanymi z zieloną transformacją energetyczną oraz wprowadzaniem innowacyjnych rozwiązań technologicznych w zakresie energii odnawialnej. Specjalizuje się w dziedzinie dekarbonizacji przemysłu i wpływu energii odnawialnej na zmiany klimatyczne, o czym często mówi podczas warsztatów i konferencji.

Krzysztof Trześniewski
Krzysztof Trześniewski
PREZES ZARZĄDU
DIERA

Lider dawnej firmy Promexim, który pełnił bardzo ważną rolę w tej firmie. Jest także założycielem i prezesem firmy Frans Maas Polska, którą kierował i zarządzał przez wiele lat, aż do momentu, gdy firma została przejęta przez DFDS. Po tym wydarzeniu został założycielem i prezesem firmy Diera, która kontynuuje tradycję firmy Promexim. W ten sposób wniósł swoje wieloletnie doświadczenie i wiedzę z dziedziny logistyki i transportu do nowego przedsięwzięcia i kontynuuje prowadzenie biznesu w sposób, który odpowiada wartościom i filozofii jej właściciela.

Zgody udzielam dobrowolnie i mam prawo udzieloną zgodę cofnąć w każdym czasie (dane przetwarzane są do czasu cofnięcia zgody). Zostałem poinformowany o prawie żądania dostępu do moich danych, ich zmiany, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności.