Trendownia adresowana jest do menedżerów i dyrektorów, którzy odpowiedzialni są w firmach za obszar produkcji lub logistyki. Trendownia to również doskonałe miejsce dla wielu członków zarządów, którzy w swoich decyzjach chcą uwzględniać najnowsze trendy w gospodarce. Zamiarem organizatorów jest omówienie najbardziej aktualnych trendów w gronie ekspertów.
Staramy się oddać głos przedstawicielom firm oraz świata nauki, którzy na co dzień sięgają po najnowsze trendy lub sami je wyznaczają. Trendy w produkcji i logistyce, widziane okiem praktykujących ekspertów z danych dziedzin, są więc tematem przewodnim konferencji.
Trendownia to między innymi integracja środowiska menedżerów logistyki i produkcji. Dwa dni wykładów, część ekspozycyjna, uroczysta kolacja, bankiet oraz konkursy, sprzyjają atmosferze nawiązywania nowych kontaktów oraz podtrzymywania starych dobrych przyjaźni.
Prof. dr hab. Wojciech Paprocki – profesor nauk ekonomicznych, od 1979 r. pracownik Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Zainteresowania badawcze dotyczą funkcjonowania podmiotów reprezentujących stronę popytową oraz podażową na rynku, ze szczególnym uwzględnieniem możliwości, barier i skutków implementacji technologii cyfrowych. Był aktywnym top-managerem w przedsiębiorstwach w Polsce i za granicą. Jest cenionym wykładowcą akademickim i doradcą biznesowym.
Profesor i kierownik Katedry Teorii Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej. Założyciel i przewodniczący Rady Polsko-Japońskiego Centrum Zarządzania w SGH. Nagrodzony Nagrodą I Stopnia za Osiągnięcia Organizacyjne przez Rektora SGH w r. 2007. Autor ponad 200 publikacji, w tym kilku książek. Doradca i wykładowca w wielu korporacjach polskich i międzynarodowych, m.in.: Samsung, HP, PZU SA, PKO SA, BreBank, Millenium Bank, Kredyt Bank, Orlen, Lotos, MCX, MasterCard, Mars, Masterfood, Microsoft, UNIBEP, TP SA, Orange, Sybase, Wolters Kluwer, Eureko, P&G, McKinsey, Polbank, Fortis Bank, Expander, Three Mousquetaires, PWPW, Kompania Piwowarska, PGF, ING, Era, Lafarge i innych.
Profesor UAM dr hab. Maciej Błaszak. Kognitywista. Z wykształcenia biolog i filozof, pracownik Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zainteresowania: zastosowania kognitywistyki i psychologii poznawczej w badaniach zachowań rynkowych. Prowadzi szkolenia dla policjantów i wyższej kadry menedżerskiej.
Profesor w Katedrze Informatyki Stosowanej na Wydziale Zarządzania Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Wykonawca wielu projektów z zakresu informatyki i zarządzania produkcją, w tym finansowanych przez Unię Europejską. Obecnie kierownik zespołu naukowo-badawczego w projekcie POIR dla Walstead Central Europe. Autor dwóch zgłoszeń patentowych oraz kilkudziesięciu publikacji z zakresu zarządzania produkcją, optymalizacji, sztucznej inteligencji i zastosowań informatyki w przemyśle. Członek IEEE Computational Intelligence Society oraz EU/ME The Metaheuristics Community.
Członek zarządu, dyrektor operacyjny Kilargo Sp. z o.o., prezes zarządu Kilargo GmbH, absolwent Programu Executive MBA na Uniwersytecie Łódzkim, doktor nauk ekonomicznych. Doświadczenie zawodowe w branży logistycznej zdobywał od 1998 roku, pracując w Tesco Polska Sp. z o.o. zarówno w placówkach sprzedażowych, jak i centrali firmy. Był bezpośrednio odpowiedzialny za otwarcie pierwszego w Polsce magazynu centralnego art. mrożonych dla sieci handlowej super i hipermarketów. Od 2003 roku, przez okres ponad czterech lat, był odpowiedzialny za prowadzenie magazynu centralnego artykułów mrożonych dla sieci handlowej Tesco Polska Sp. z o.o., Geant Polska Sp. z o.o. oraz Real Sp. z o.o., jako menedżer logistyki w McLane Polska Sp. z o.o. Następnie na stanowisku dyrektora operacyjnego w Yarden Polska Sp. z o.o. / Rauch GmbH odpowiedzialny za operacje logistyczne i produkcję. Od września 2008 roku związany z firmą Kilargo Sp. z o.o., gdzie jest odpowiedzialny za kierowanie departamentem operacyjnym.
Business development manager Amerikas Category Land w Ikea. Poprzednio przez ponad 10 lat, dyrektor generalny Raben Transport oraz członek zarządu Grupy Raben. Ukończył Handel Zagraniczny w Szkole Głównej Handlowej oraz uzyskał na tej uczelni tytuł doktora nauk społecznych. Tematem jego rozprawy doktorskiej jest „Wpływ technologii Informatyczno-telekomunikacyjnych i nowych modeli biznesowych na produktywność międzynarodowego przewoźnika drogowego”. Posiada również tytuł MBA, który zdobył na ESCP Business School w Berlinie. Ponad 20-letnią karierę zawodową związał w całości z logistyką, pełniąc różne funkcje zarówno po stronie operatora, jak i Klienta. Często występuje jako prelegent na konferencjach logistycznych. Jest autorem licznych artykułów dotyczących branży TSL. Należy do Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki. Jest współzałożycielem Związku Pracodawców Transport i Logistyka Polska „TLP” i przez 6 lat pełnił funkcję Przewodniczącego Rady. W 2019 r. uhonorowany odznaką „Zasłużony dla transportu Rzeczypospolitej Polskiej”.
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku Zarządzanie i Marketing specjalizacja Transport i Logistyka. Odpowiedzialny za stworzenie czasopism branżowych: Eurologistics, Truck&Business Polska, Flota Auto Biznes, Logistyka Produkcji. Współtwórca opiniotwórczych w środowisku TSL programów badawczych „Operator Logistyczny Roku”, „Produkt Innowacyjny dla Transportu, Logistyki i Produkcji”, „Supply Chain Designer”. Pomysłodawca oraz twórca portalu społecznościowego „Log24.pl” kierowanego dla środowiska menedżerów logistyki, zarządzania łańcuchem dostaw, zakupów i produkcji. Autor wielu popularnych programów konferencyjnych.
Absolwent Politechniki Krakowskiej (Transport i Logistyka) oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie (Psychologia w biznesie). Menager logistyki z kilkunastoletnim doświadczeniem na różnych stanowiskach w branży TSL. Od kilku lat wykładowca w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Pracując u czołowych operatorów logistycznych odpowiadał między innymi za operacje, sprzedaż oraz kontroling jakościowy i finansowy. Obecnie Dyrektor ds. logistyki i dystrybucji w firmie Walstead Central Europe.
Lider funkcji i organizacji, pasjonat rozwijania talentów i zespołów. Absolwent MBA z ponad 25 letnim doświadczeniem w korporacjach (P&G, Pepsico, GSK, Novartis, Fujitsu). Przez 8 lat pracował w Szwajcarii, kierując funkcją na poziomie regionu (Emerging Growth Markets, Europe) oraz globalnym. Realizował transformacyjne programy dla funkcji zakupowych, buduje i realizuje strategie dla organizacji i przedsięwzięć. Ma głęboką wiarę w kapitał ludzki i aspirację budowania z Polski centrum kompetencji łańcucha dostaw na skalę Europy. Jako prezes zarządu PSML zainicjował między innymi programy angażujące środowisko biznesowe w procesy edukacyjne czy działania na rzecz zmniejszania niepewności przy równoczesnym podnoszeniu elastyczności na runku pracy.
Zawodowo związana z Polish Supply Management Leaders gdzie pełni funkcję lidera projektów talentowych dedykowanych dla najlepszych studentów kierunków związanych z łańcuchem dostaw. Z wielką pasją realizuje wyzwanie utworzenia pomostu pomiędzy uczelniami, studentami a realnym biznesem tak aby utalentowani młodzi ludzie mogli efektywnie wejść w karierę zawodową. Jedna z twórców badań i raportu na temat potrzeb Milenialsów wchodzących na rynek pracy, skupiona na analizie luki kompetencyjnej występującej u przyszłej kadry menedżerskiej. Absolwentka kierunków ekonomia i logistyka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Patryk od ponad 15 lat związany jest z firmą InterLAN, która dostarcza wyspecjalizowane rozwiązania IT dla branży transportowo-spedycyjnej i logistycznej. W interLAN pełni funkcję dyrektora zarządzającego oraz realizuje działania związane z projektowaniem i rozwojem systemu SPEED. W swojej pracy ceni różnorodność podejmowanych zagadnień i możliwość ciągłego rozwoju.
Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie na kierunku Informatyka, specjalizacja Sztuczna inteligencja. Współzałożyciel i prezes zarządu Quantum software S. A., spółki specjalizującej się w narzędziach informatycznych wspomagających zarządzanie łańcuchem dostaw. Jako menadżer zdobywał doświadczenie w zarządzaniu inwestycjami w wielu spółkach, w tym zagranicznych, a jako informatyk jest współtwórcą koncepcji funkcjonalnych stosowanych w oprogramowaniu oferowanym przez Quantum.
Partner PSML. Ekspert ds. prawa pracy, autorka książek oraz licznych publikacji z zakresu prawa pracy. Autorka bloga, vloga oraz programu telewizyjnego „Kadry w pigułce”. Z sukcesem przekazuje swoją praktyczną wiedzę uczestnikom szkoleń z zakresu prawa pracy. W zawodzie pracuje od 15 lat, wciąż zdobywając bogate doświadczenie w dziedzinie Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych. Do tej pory pracowała w różnych przedsiębiorstwach i organizacjach, zatrudniających od kilku do ponad tysiąca pracowników, zarówno w sektorze prywatnym, jak i publicznym, w kraju oraz za granicą. Absolwentka Studiów Podyplomowych Kadry i Płace na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego.
Współzałożyciel i wiceprezes zarządu Quantum software S. A., spółki specjalizującej się w narzędziach informatycznych wspomagających zarządzanie łańcuchem dostaw. Pełni również funkcję członka zarządu Quantum Qguar Sp. z o. o.. W latach dziewięćdziesiątych minionego wieku, szlify informatyczno-logistyczne zdobywał w dużych międzynarodowych firmach w Niemczech. Od 1997 roku mocno zaangażowany w rozwój polskiej logistyki oraz promocję zaawansowanych rozwiązań IT dla sieci dostaw. Swoje zainteresowania koncentruje wokół nowych technologii oraz nowych modeli biznesowych. Wolny czas lubi spędzać z książką. Wiele inspiracji do działań czerpie ze świata przyrody.
Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Politechniki Poznańskiej, Wydziału Informatyki i Zarządzania – specjalność Logistyka. W ciągu 17 letniej kariery w Pratt & Witney Kalisz, uzyskał wysokiej klasy specjalizację w kreowaniu strategii w zakresie zakupów i logistyki. Wdrożył globalne projekty w obszarze General Procurement ukierunkowane na redukcję kosztów oraz usprawniania procesów. Bierze udział w projektach naukowych i konsultingowych w procesie benchmarkingu międzynarodowej korporacji UTC obejmującej zarządzanie systemami logistycznymi. Bogate doświadczenia zdobywał na stanowiskach kierowniczych oraz dyrektorskich. Uczestniczył w projektach logistycznych w zakresie logistyki redukcji odpadów. Pasjonuje się zarządzaniem łańcuchem dostaw specjalizując się w innowacyjnym rozwiązywaniu problematyki z obszaru zakupów, logistyki, wdrażania systemów informacyjnych, projektowania magazynów, przepływów i controlingu.
Inżynier Sprzedaży w Zebra Technologies. Wspiera klientów z obszarów Transportu i Logistyki oraz sektora publicznego w planowaniu i wdrażaniu inwestycji w nowoczesne mobilne technologie, zwiększające efektywność i produktywność działań i procesów biznesowych. Dostarcza praktycznej wiedzy o portfolio produktów i rozwiązań partnerom biznesowym firmy Zebra Technologies.
Studentka studiów inżynierskich na kierunku logistyka na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Aktywnie działa w Kole Naukowym Logistyki DIALOG współtworząc wiele inicjatyw obejmujących tematykę łańcucha dostaw. Współautorka analizy rynku w publikacji WidlakList 2021. Koordynator Biura Projektu programu Top Young 100, organizowanego przez PSML – Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów. Chętnie angażuje się w projekty międzynarodowe takie jak Caretakers of the Environment International. Wolny czas poświęca na wszelkiego rodzaju aktywność fizyczną. Pasjonuje się dalekimi podróżami, w szczególności w kierunku wschodnim.
Jako Head of Leasing w 7R, Maciej stoi na czele departamentu odpowiedzialnego za działania związane z wynajmem powierzchni przemysłowych i magazynowych w parkach logistycznych oraz magazynach miejskich 7R City Flex Last Mile Logistics w całej Polsce. Specjalnie wyodrębniony w zespole Macieja dział BTS koncentruje się na dostarczaniu elastycznych rozwiązań, które powstają w odpowiedzi na specyficzne wyzwania klientów z różnych branż. Pod przewodnictwem Macieja deweloper 7R wynajął w ubiegłym roku około 300 000 mkw. powierzchni w ramach 43 zawartych umów, co stanowi 45-procentowy wzrost rok do roku. Według danych JLL podsumowujących rok 2019, firma znalazła się na drugim miejscu w Polsce (osiągając 11-procentowy udział w rynku) pod względem wynajętej powierzchni magazynowej netto. Z rynkiem nieruchomości komercyjnych związany od 2008 roku. Do 7R dołączył w 2018 roku jako Leasing Director, a od grudnia 2019 pełni funkcję Head of Leasing. Wcześniej pracował jako Senior Developmment Manager w Cushman & Wakefield oraz Panattoni Europe, gdzie odpowiadał za komercjalizację parków logistycznych na terenie całego kraju. Absolwent Wyższej Szkoły Turystyki i Rekreacji oraz Akademii Leona Koźmińskiego. Wyczynowo trenował piłkę ręczną w barwach Warszawianki, KPR Legionowo i AZS AWF Warszawa.
Adiunkt w Katedrze Systemów Transportowych Politechniki Krakowskiej. Główny obszar badań to modelowanie i symulacja systemów transportowo-logistycznych z uwzględnieniem technik optymalizacyjnych. Autor kilkunastu publikacji z zakresu wykorzystania optymalizacji w transporcie i logistyce. Wykonawca projektów finansowanych w ramach POIR. Obecnie realizuje projekt dotyczący stworzenia cyber-fizycznej platformy logistycznej w firmie poligraficznej, której jest współpomysłodawcą.
Manager logistyki z kilkudziesięcioletnim doświadczeniem na różnych stanowiskach w branży budowlanej, odzieżowej i FMCG. Doświadczenie zawodowe w handlu zagranicznym i w branży logistycznej zdobywał od 1992 roku, na różnych stanowiskach kierowniczych jako osoba zarządzająca procesami i transportem międzynarodowym. Wprowadzał innowacyjne, a przy okazji zwinne łańcuchy dostaw dla swoich klientów. Ekspert z branży logistycznej, jak i nietypowej, bardzo wąskiej branży ryżowej. Doświadczenie zawodowe Wiktora obejmuje m.in: realizacje dużych projektów dostaw do znanych sieci sprzedażowych w Europie, poszukiwanie najlepszych rozwiązań w łańcuchu dostaw z Azji i Europy, usprawnienie procesów operacyjnych, redukcja czasu i oszczędność powstających kosztów. Nie lubi za dużo zmian, ale one uwielbiają jego, przez to wie o nich wiele i są dla niego pewnością codzienności. Prywatnie dumny ojciec trójki dzieci, pasjonat podróżowania, biegania na nartach i morsowania.
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Na początku kariery związana z branżą budowlaną i konstrukcjami stalowymi. Po kilku latach postanowiła sprawdzić co dzieje się w halach, które stawiała jej firma i zmieniła branżę na logistyczną. Od zawsze związana z marketingiem, usługami i B2B, a od kilku lat także ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Od 2016 roku odpowiedzialna za planowanie i realizację zrównoważonej strategii marketingowej w Raben Logistics Polska, największej ze spółek Grupy Raben- jednocześnie koordynując działania CSR tej firmy. Jej misją jest uświadamianie wszystkim, że ludzi dookoła należy traktować w taki sposób, w jaki sami chcemy być traktowani.
Dyrektor Consultingu w Business Global Consulting. Jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów w kraju, specjalizujący się w Lean Manufacturing, Teorii Ograniczeń i systemach informatycznych klasy ERP. Poprowadził do sukcesu ponad 300 projektów w kraju jak i zagranicą.
Inspirujący trener, transferujący wiedzę na najwyższym światowym poziomie. Zarażający pasją zarządzania i światem innowacji. Autor licznych artykułów dotyczących systemów klasy ERP, zarządzania produkcją, Kaizen, Lean Manufacturing, i Lean Logistics. Światowy pionier w podejściu zwinnych do projektów ERP, opracował autorską metodykę zarządzania projektami bazująca na podejściu zwinnym SCRUM for ERP, oraz koncepcję systemów inteligentnych IQ ERP. Projekty z jego udziałem otrzymały najwyższe krajowe wyróżnienia np. Lider Informatyki.
Wraz z rozwojem koncepcji Przemysł 4.0, w coraz szerszym stopniu wykorzystuje swoje doświadczenia do wspierania firm produkcyjnych w procesach cyfrowej transformacji. Pokazuje cienie i blaski Czwartej Rewolucji Przemysłowej i wskazuje drogę do optymalnego wykorzystania możliwości, jakie daje Przemysł 4.0.
W Centrum Dystrybucyjnym Kaufland w Woli Krzysztoporskiej zatrudniony od 2007 r. na stanowisku Dyrektora Działu Operacyjnego odpowiedzialnego za obszar artykułów niechłodzonych. W swojej dotychczasowej karierze w firmie Kaufland uczestniczył aktywnie w projektach konsolidacji oraz automatyzacji powierzchni magazynowych. Pragmatyk z bogatym doświadczeniem w dziedzinie zarządzania dużymi zespołami pracowników (aktualne zatrudnienie w podległym dziale przekracza 300 osób).
Wiceprezes odpowiedzialna za dostarczanie usług i rozwiązań, w tym R&D. Przez lata pełniła kierownicze role w produkcji, dystrybucji i sektorze finansowym, jako Kierownik ds. Strategii, Innowacji i Projektów. Zaangażowana w największe projekty związane z transformacją sektora finansowego w Polsce, a także doświadczona w branży FMCG. Zwyciężczyni Nagrody Innowacji Sprzedaży w 2013 roku w Polish National Sales Awards contest.
Dariusz Słowiakowski, Dyrektor Działu Marketingu i Sprzedaży LTP Logistyka sp. z o.o.
Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu. Od czasu studiów związany z zarządzaniem zasobami ludzkimi oraz relacjami między ludźmi. Czynny sportowo. Negocjator. Pasjonat sportu i logistyki. Od 2015 roku związany z firmą LTP logistyka. Odpowiedzialny m.in. za nowe kontrakty, oraz nadzór nad ich prawidłowym przebiegiem. Codziennie blisko planistów, spedytorów, kierowców. Praktyk.
Zbigniew Smyczyński ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie na rynku nieruchomości. Nim dołączył do P3, pracował w firmie Prologis jako Leasing Manager, a wcześniej także w agencji doradczej CBRE, gdzie zajmował stanowisko Property Negotiator. Jest absolwentem kierunku Bankowość, Ubezpieczenia oraz Rynki Kapitałowe, na którym uzyskał tytuł magistra. Posiada także licencję zarządcy nieruchomości i pośrednika w obrocie nieruchomościami oraz międzynarodowy tytuł CCIM (Dyplomowanego Specjalisty Inwestycji Komercyjnych na Rynku Nieruchomości).
Mateusz Urban – ekonomista, absolwent University of Nottingham i Duke University na kierunku ekonomii politycznej, zwycięzca VII edycji Konkursu Młody Ekonomista (2018) i zdobywca drugiej nagrody w międzynarodowym ekonomicznym konkursie im. Verona Smitha (2019). Obecnie pracuje jako analityk makroekonomiczny Oxford Economics we Frankfurcie, w przeszłości zdobywał doświadczenie w bankach i instytucjach badawczych w Londynie i Warszawie. Stale współpracuje z Dobrym Radiem, gdzie uczestniczy w przygotowaniu audycji gospodarczych. Prowadzi również działalność publicystyczną (jego komentarze były publikowane m.in. w „Rzeczpospolitej”) i edukacyjną w zakresie ekonomii.
Ekspert rynku nieruchomości komercyjnych z 20-letnim doświadczeniem zawodowym, zdobytym w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Doświadczenie zawodowe Piotra obejmuje m.in.: szereg projektów doradczych świadczonych na rzecz użytkowników nieruchomości i inwestorów korporacyjnych, tworzenie i realizację biznesplanów, wynajem nieruchomości komercyjnych, analizy zyskowności inwestycji, realizacje inwestycji nieruchomościowych, opiniowanie projektów inwestycyjnych, pozyskiwanie terenów inwestycyjnych, zarządzanie projektami, aktywami i przedsiębiorstwami w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Piotr przyczynił się do realizacji projektów nieruchomościowych o łącznej powierzchni użytkowej budynków wynoszącej ponad 1,5 mln m2. Przed SpaceFactory zajmował stanowiska: Leasing and Development Director (Poland) w P3 Logistic Parks, CEE Leasing Director i Członek Zarządu w licznych spółkach celowych Parkridge CEE, Leasing Manager w ProLogis, Leasing Director na Europę Środkową w Parkridge CE Developments i Senior Property Consultant w DTZ. Ukończył Stosunki Międzynarodowe (Specjalizacja Ekonomiczna) na Uniwersytecie Warszawskim, posiada tytuły: MRICS (nadany przez Royal Institution of Chartered Surveyors, UK) oraz CCIM (nadany przez CCIM Institute, USA).
Partner zarządzający w kancelarii prawnej HANTON Szalc Zięba & Partnerzy. Radca prawny po ukończonej aplikacji radcowskiej w OIRP Warszawa.
Specjalizuje się w obsłudze prawnej sektora transportu i logistyki, infrastruktury, budownictwa. Jego doświadczenie obejmuje również obszar ubezpieczeń i likwidacji szkód w transporcie drogowym i kolejowym. Doradza przedsiębiorstwom intermodalnym oraz spedytorom w rozwiązywaniu kluczowych problemów na styku prawa i biznesu. Doktorant na Wydziale Transportu Politechniki Warszawskiej w obszarze interoperacyjności systemu kolei i zarządzania ryzykiem. Prelegent w licznych konferencjach branżowych oraz wykładowca na uczelniach wyższych. Reprezentował Polskę w strukturach Rady Zarządzającej Agencji Kolejowej UE, NSA Network oraz jako ekspert Komisji Europejskiej doradzając Ministerstwu Transportu Ukrainy.
Absolwent Wydziału Elektroniki i Telekomunikacji Politechniki Wrocławskiej. W branży szeroko pojętej automatyki przemysłowej od ponad 20 lat (m.in. Satchwell Control Systems, Invensys Building Systems, Distech Controls). W Centrum Dystrybucyjnym Kaufland w Woli Krzysztoporskiej od 11 lat. Do lipca 2021 jako Dyrektor Działu Technicznego odpowiedzialny za cztery obszary: Technika Magazynowa (instalacje magazynowe), Warsztat Wózków Widłowych (flota ok. 2200 wózków), Instalacje Automatyczne (HRL, AKL, PPA oraz TiKo – aktualnie w trakcie testów) oraz Utrzymanie Czystości na terenie CD. Od lipca 2021 – Dyrektor Działu Systemów Automatycznych. Prywatnie – muzykujący pasjonat turystyki motocyklowej.
Lider dawnej firmy Promexim, który pełnił bardzo ważną rolę w tej firmie. Jest także założycielem i prezesem firmy Frans Maas Polska, którą kierował i zarządzał przez wiele lat, aż do momentu, gdy firma została przejęta przez DFDS. Po tym wydarzeniu został założycielem i prezesem firmy Diera, która kontynuuje tradycję firmy Promexim. W ten sposób wniósł swoje wieloletnie doświadczenie i wiedzę z dziedziny logistyki i transportu do nowego przedsięwzięcia i kontynuuje prowadzenie biznesu w sposób, który odpowiada wartościom i filozofii jej właściciela.