Dążymy do zaprezentowania jak największej ilości światowych trendów z dziedziny logistyki oraz produkcji. Staramy się również wzbogacać nasz program o trendy spoza obszaru przedsiębiorczości. Wzmacniają one zdolność interdyscyplinarnego spojrzenia na otoczenie, które cechuje wielu skutecznych menedżerów.
Przybliżamy zagadnienia istotne zarówno dla zarządzających produkcją jak i logistyką. W obradach i debatach uczestniczą menedżerowie firm produkcyjnych oraz logistycznych. Współczesne sieci dostaw to zaawansowana sztuka współpracy wszystkich uczestników. Współpracę tę pomagamy rozwijać.
Trendownia to również integracja środowiska menedżerów logistyki i produkcji. Dwa dni wykładów, debata, część ekspozycyjna, uroczysta kolacja, bankiet oraz konkursy, sprzyjają atmosferze nawiązywania nowych kontaktów. Potwierdzają to Ci, którzy wzięli już udział.
Trendownia adresowana jest do menedżerów i dyrektorów, którzy odpowiedzialni są w firmach za obszar produkcji lub logistyki. Trendownia to również doskonałe miejsce dla wielu członków zarządów, którzy w swoich decyzjach chcą uwzględniać najnowsze trendy w gospodarce. Zamiarem organizatorów jest omówienie najbardziej aktualnych trendów w gronie ekspertów.
Staramy się oddać głos przedstawicielom firm oraz świata nauki, którzy na co dzień sięgają po najnowsze trendy lub sami je wyznaczają. Trendy w produkcji i logistyce, widziane okiem praktykujących ekspertów z danych dziedzin, są więc tematem przewodnim konferencji.
O wynikach firm decyduje dzisiaj umiejętność błyskawicznego dotarcia do ważnych informacji oraz szybkość ich wykorzystania. Choć może się wydawać że internet ułatwia nam to zadanie, w praktyce często bywa inaczej. Nadmiar informacji oraz chroniczny brak czasu, odsuwa w bliżej nieokreśloną przyszłość poszukiwania i selekcję wiedzy, która już jutro może stanowić o naszym istnieniu. Trendownia daje dostęp do skomasowanej porcji wiedzy.
W trakcie 10 edycji Forum Praktyków Logistyki, uczestnicy najbardziej doceniali informacje o bieżących kierunkach rozwoju branży. Postanowiliśmy więc położyć jeszcze większy nacisk na tendencje branżowe. Skoro o trendach rozmawiamy od dawna, a teraz jeszcze intensywniej, nazwaliśmy rzeczy po imieniu. Przy okazji udało nam się sięgnąć po nazwę wyraźnie dopasowaną do profilu konferencji. Po trzech edycjach Trendowni wiemy, że decyzja była słuszna.
To dosyć naturalne połączenie, ponieważ współczesne sieci dostaw to zaawansowana sztuka współpracy wszystkich uczestników. Logistycy, patrząc na tendencje jakie mają miejsce w firmach produkcyjnych, mogą szybciej i efektywniej planować ewentualne zmiany. Producenci, obserwując trendy w logistyce, również mogą myśleć o ewentualnej ewolucji z odpowiednim wyprzedzeniem.
Trendownia to między innymi integracja środowiska menedżerów logistyki i produkcji. Dwa dni wykładów, część ekspozycyjna, uroczysta kolacja, bankiet oraz konkursy, sprzyjają atmosferze nawiązywania nowych kontaktów oraz podtrzymywania starych dobrych przyjaźni.
Lider dawnej firmy Promexim, który pełnił bardzo ważną rolę w tej firmie. Jest także założycielem i prezesem firmy Frans Maas Polska, którą kierował i zarządzał przez wiele lat, aż do momentu, gdy firma została przejęta przez DFDS. Po tym wydarzeniu został założycielem i prezesem firmy Diera, która kontynuuje tradycję firmy Promexim. W ten sposób wniósł swoje wieloletnie doświadczenie i wiedzę z dziedziny logistyki i transportu do nowego przedsięwzięcia i kontynuuje prowadzenie biznesu w sposób, który odpowiada wartościom i filozofii jej właściciela.