NA SCENIE TRENDOWNI 2024

Tegoroczni wykładowcy, paneliści oraz prowadzący.

Prof. dr hab. Wojciech Paprocki
SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA
IITiM
Prof. UAM dr hab. Maciej Błaszak
UNIWERSYTET ADAMA MICKIEWICZA
INSTYTUT FILOZOFII
Michał Zaleski
Prezydent Miasta Torunia
Paweł Antczak
Kaufland Polska
Alicja Badowska
Shell Polska
Jacek Bartosiak
Strategy & Future
Adam Błuś
EUROLOGISTICS
Marcin Bober
Newland
Marcin Bonio
Trilux Polska
Grzegorz Borowicz
OMEGA Pilzno Logistics
Piotr Brycki
Logicor
Łukasz Chmaj
R-GOL
Peter Duwel
XTL Consulting
Roman Hinc
Aplitt
Marcin Jaszczyński
Inpost
Marek Jędra
Quantum software
Marcin Kalisiak
Zebra Technologies
Zbigniew Kępiński
Grupa Raben
Łukasz Krawczyk
Play ROZWIĄZANIA
DLA BIZNESU
Leonard Kubanek
Prologis
Sebastian Kuśmierski
Kaufland Polska
Wojciech Mieczyński
Kardex Polska
Magdalena Misztal-Piasny
UNILEVER POLAND SERVICES
Tomasz Mnich
Quantum software
Magdalena Morze
PIT ŁUKASIEWICZ
Malwina Narwicz
ORA-600
Krzysztof Naparty
TRANS.EU Group
Joanna Ociepka-Wojciechowska
7R
Artur Sieradzki
Kardex Polska
Adrian Suska
AMA Institute
Leszek Szelerski
Graphene Partners
Jacek Tarkowski
TRANS.EU GROUP
Piotr Wąs
SPACEFACTORY
Monika Wypych Popiołek
Zakład Aparatury Elektrycznej ERGOM
Grzegorz Zabłocki
MGL
SZUKAJ NA STRONIE
ODWIEDŹ NAS NA FB
FAQ

Trendownia adresowana jest do menedżerów i dyrektorów, którzy odpowiedzialni są w firmach za obszar produkcji lub logistyki. Trendownia to również doskonałe miejsce dla wielu członków zarządów, którzy w swoich decyzjach chcą uwzględniać najnowsze trendy w gospodarce. Zamiarem organizatorów jest omówienie najbardziej aktualnych trendów w gronie ekspertów.

Staramy się oddać głos przedstawicielom firm oraz świata nauki, którzy na co dzień sięgają po najnowsze trendy lub sami je wyznaczają. Trendy w produkcji i logistyce, widziane okiem praktykujących ekspertów z danych dziedzin, są więc tematem przewodnim konferencji.

Trendownia to między innymi integracja środowiska menedżerów logistyki i produkcji. Dwa dni wykładów, część ekspozycyjna, uroczysta kolacja, bankiet oraz konkursy, sprzyjają atmosferze nawiązywania nowych kontaktów oraz podtrzymywania starych dobrych przyjaźni.

© Trendownia 2024
trendownia-paprocki-wojciech-400
Prof. dr hab. Wojciech Paprocki
SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA
INSTYTUT INFRASTRUKTURY, TRANSPORTU I MOBILNOŚCI

Prof. dr hab. Wojciech Paprocki – profesor nauk ekonomicznych,  od 1979 r. pracownik Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Zainteresowania badawcze dotyczą funkcjonowania podmiotów reprezentujących stronę popytową oraz podażową na rynku, ze szczególnym uwzględnieniem możliwości, barier i skutków implementacji technologii cyfrowych. Był aktywnym top-managerem w przedsiębiorstwach w Polsce i za granicą. Jest cenionym wykładowcą akademickim i doradcą biznesowym.

Maciej Błaszak
Prof. UAM dr hab. Maciej Błaszak
UNIWERSYTET ADAMA MICKIEWICZA
INSTYTUT FILOZOFII

Profesor  UAM dr hab. Maciej Błaszak.  Kognitywista. Z wykształcenia biolog i filozof, pracownik Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zainteresowania: zastosowania kognitywistyki i psychologii poznawczej w badaniach zachowań rynkowych. Prowadzi szkolenia dla policjantów i wyższej kadry menedżerskiej.

Michał Zaleski
Michał Zaleski
Prezydent Miasta Torunia

Prezydent Miasta Torunia od 2002 r. W latach 1994-1998 i 1998-2002 był radnym Rady Miasta Torunia. Absolwent geografii na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika. Ma 72 lata.

Za jego kadencji w Toruniu zostało zrealizowanych wiele ważnych inwestycji, m.in.: most gen. Elżbiety Zawackiej, hala sportowo-widowiskowa Arena Toruń, Centrum Kulturalno-Kongresowe Jordanki z sala koncertową na 880 miejsc, Centrum Sztuki Współczesnej, stadion żużlowy Motoarena, Przystań Toruń oraz kompleks Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy i Międzynarodowego Centrum Spotkań Młodzieży. Zmodernizowano większość układu drogowego w mieście. Powstała m.in. Trasa Władysława Raczkiewicza z wiaduktem, rondo turbinowe bpa Chrapka, zbudowano lub przebudowano kilkaset ulic (m.in. Łódzka, Polna, Curie-Skłodowskiej, Turystyczna, Wielki Rów, Dąbrowskiego) i dziesiątki mniejszych uliczek osiedlowych. Powstały całkowicie nowe osiedla mieszkaniowe z budynkami komunalnymi i TTBS –  w rejonie ul. Olsztyńskiej, na tzw. osiedlu Jar i Glinki. W ramach projektu BiT City zmodernizowana została sieć tramwajowa i autobusowa. Przebudowano torowiska i platformy przesiadkowe, powstały przystanki z elektronicznym systemem informacji pasażerskiej, wymieniono tabor, ruszyła nowa linia tramwajowa na osiedle Bielany (w budowie jest kolejna w północnej części miasta). Zrewitalizowano dworzec kolejowy Toruń Główny i otoczenie dworca Toruń Miasto. Remont lub rozbudowę przeszły niemal wszystkie miejskie szkoły, przedszkola i żłobki. Powstały dziesiątki boisk i siłowni plenerowych. Przy udziale funduszy unijnych prowadzony jest wieloletni program odnowy zabytków „Toruńska Starówka – ochrona i konserwacja dziedzictwa kulturowego UNESCO”. Dzięki licznym działaniom promocyjnym Toruń stał się jednym z najchętniej odwiedzanych przez turystów miast w Polsce.

Za swoje dokonania prezydent Torunia był wielokrotnie doceniany w prestiżowych rankingach (m.in. Forbesa) jako znakomity samorządowiec i menedżer, skutecznie zabiegający o środki unijne dla miasta.

Paweł Antczak
Paweł Antczak
Dyrektor Działu Kontroli Przepływu Towaru
Kaufland Polska

Posiada 17-letnie doświadczenie w logistyce firmy Kaufland. Przeszedł drogę od kompletacji towaru jako magazynier, poprzez sterowanie i kontrolę procesów magazynowych jako dysponent, oraz tworzenie raportów i sprawozdań logistycznych jako analityk. Obecnie zarządza działem, który zajmuję się koordynacją i sterowaniem systemowym procesów przyjęcia oraz wydania towaru. Równolegle – z pasji – prowadzi i sukcesywnie wdraża kilka projektów usprawniających monitoring pracy w działach produkcyjnych oraz wspierających rozwój pracowników. Dzięki zdobyciu różnorodnego doświadczenia, postrzega procesy i problemy logistyki z wielu różnych perspektyw.

Alicja Badowska
Alicja Badowska
Marketing Manager - Commercial Road Transport, Shell Polska
Shell Polska

Z Shell Polska związana od 2021 roku. Posiada wieloletnie doświadczenie w komunikacji w sektorze B2B. W zespole Commercial Road Transport skupia się na kreowaniu wartości dla Klientów Shell, poprzez dostarczanie kompleksowych rozwiązań dla firm z sektora transportu drogowego wspierając je na drodze do rozwoju i dekarbonizacji. W codziennej pracy ceni perspektywę Klientów, dzięki czemu umiejętnie dopasowuje komunikację i kanały do ich potrzeb. Uważa, że w pełnej wyzwań branży transportowej nieodzowna jest jasno nakreślona perspektywa rozwoju. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

Jacek Bartosiak
Jacek Bartosiak
CEO
Strategy & Future

dr Jacek Bartosiak – założyciel i właściciel Strategy&Future. Autor bestsellerowych książek dotyczących zmian geopolitycznych we współczesnym świecie. Dyrektor Programu Gier Wojennych i Symulacji Fundacji Pułaskiego; Senior Fellow w The Potomac Foundation w Waszyngtonie, współzałożyciel „Play of Battle”; współpracownik New Generation Warfare Centre w Waszyngtonie; członek zespołu doradczego pełnomocnika rządu ds. Centralnego Portu Komunikacyjnego (2017–2018), prezes zarządu spółki Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o. (2018–2019).Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, adwokat i partner zarządzający w kancelarii adwokackiej zajmującej się obsługą biznesu. Ekspert do spraw geopolityki i geostrategii, uczestnik debaty na temat sytuacji strategicznej Europy Środkowo-Wschodniej, zachodniego Pacyfiku i Eurazji.

Adam Błuś
Eurologistics
Wydawca

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku Zarządzanie i Marketing specjalizacja Transport i Logistyka. Odpowiedzialny za stworzenie czasopism branżowych: Eurologistics, Truck&Business Polska, Flota Auto Biznes, Logistyka Produkcji. Współtwórca opiniotwórczych w środowisku TSL programów badawczych „Operator Logistyczny Roku”, „Produkt Innowacyjny dla Transportu, Logistyki i Produkcji”, „Supply Chain Designer”. Pomysłodawca oraz twórca portalu społecznościowego „Log24.pl” kierowanego dla środowiska menedżerów logistyki, zarządzania łańcuchem dostaw, zakupów i produkcji. Autor wielu popularnych programów konferencyjnych.

Bober Marcin
Marcin Bober
Sales Manager
Newland

Marcin Bober jako Sales Manager odpowiada za zarządzanie sprzedażą organizacji Newland w Polsce. Od 2020 roku pracuje nad budowaniem świadomości marki poprzez rozwijanie sieci partnerskiej oraz współpracę z dystrybutorami na rynku lokalnym.

Marcin Bonio
Marcin Bonio
Senior Project Manager
Trilux Polska

Ekspert w dziedzinie projektowania systemów oświetleniowych. Jako Senior Project Manager w TRILUX od ponad ośmiu lat sprawnie zarządza złożonymi projektami na wszystkich etapach realizacji dbając o najdrobniejszy szczegół. W swoim portfolio może pochwalić się licznymi projektami w przestrzeniach biurowych, retail, a także zakrojonymi na szeroką skalę projektami zrealizowanymi w halach logistycznych i przemysłowych, gdzie z powodzeniem wdraża system sterowania oświetleniem LiveLink Premium. Prywatnie miłośnik piłki nożnej i zjazdów na desce snowboardowej.

Grzegorz Borowicz
Grzegorz Borowicz
Dyrektor Zarządzający
OMEGA Pilzno Logistics

Grzegorz Borowicz swoje doświadczenie zawodowe budował w branży IT, jako menadżer projektów w takich firmach, jak Kronospan oraz Ankol. Jako dyrektor operacyjny w OMEGA Pilzno był inicjatorem wdrożenia projektu AI dla branży logistycznej. Aktualnie zarządza całością działań OMEGA Pilzno Logistics, stawiając szczególny nacisk na budowanie organizacji opartej na danych, co w konsekwencji pozwala budować ofertę firmy, dopasowaną do aktualnych potrzeb klientów.

Piotr Brycki
Piotr Brycki
Senior Asset Manager
LOGICOR

Piotr Brycki jest Senior Asset Managerem w Logicor, odpowiedzialnym za portfel firmy o powierzchni 450 000 mkw. zlokalizowany na Śląsku. Od prawie 20 lat jest związany z sektorem nieruchomości komercyjnych i logistyką. Wcześniej pełnił funkcję leasing managera w Prologis, firmie z branży nieruchomości logistycznych. Pracował także w firmach logistycznych CAT LC Polska, CEVA Logistics Poland, Wincanton jako key account manager.

Piotr Brycki jest absolwentem Zarządzania Nieruchomościami na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Posiada również wykształcenie z zakresu Marketingu i Zarządzania na kierunku Zarządzanie Przedsiębiorstwem na Politechnice Opolskiej.

Łukasz Chmaj
Łukasz Chmaj
Dyrektor Supply Chain
R-Gol

Dyrektor Supply Chain w firmie R-GOL, Główny konsultant w firmie doradczej CHMAJ Group, świadczącej kompleksowe doradztwo logistyczne. Ekspert w zakresie zarządzania zmianą w ujęciu procesowym, personalnym i techniczno-informatycznym.

Przykładowe osiągnięcia:
– Apteki Gemini –w ciągu 6 miesięcy, zwiększył efektywność podległego mu 1000-osobowego zespołu o 85%, a także zaprojektował oraz uruchomił największy i najnowocześniejszy magazyn apteki internetowej w Polsce;

– W Kruk SA- stworzył od podstaw logistykę firmy w ciągu 5 miesięcy, a następnie przeniósł  całokształt infrastruktury i operacji z Poznania do Krakowa w ciągu 3 dni, przy zachowaniu ciągłości wszystkich procesów;

– Intersport Polska SA – zaprojektował i wdrożył pierwszy w światowej grupie Intersport zautomatyzowany magazyn, wykorzystujący technologie Miniload, RFID, EPC Global, otrzymując wyróżnienie Polskiego Towarzystwa Logistycznego.

Peter Duwel
Peter Duwel
Founder / Owner
XTL Consulting

W ciągu 25 lat swojej kariery kierował operacjami logistycznymi i zakupowymi dla międzynarodowych firm w Europie i Ameryce. Karierę zawodową rozpoczął w firmie Raben, gdzie odpowiadał za rozbudowę sieci i wdrożenie Szybkiej Paczki (obecnie GLS Polska). W firmie Philips zarządzał działami zakupów dla transportu dla wszystkich fabryk w Europie Środkowo-Wschodniej, a później został globalnym menedżerem ds. zakupów dla kontraktów 3PL. W Reckitt Benckiser był odpowiedzialny za przetargi i operacje transportowe dla wszystkich europejskich fabryk, a po przeniesieniu się do USA zarządzał operacjami logistycznymi w Ameryce Północnej. Po powrocie do Europy pracował dla firmy Amazon, gdzie zaprojektował i zaimplementował dedykowane flotowe operacje ze słynnymi niebieskimi przyczepami Amazon, a następnie odpowiadał za planowanie i operacje transportu „middle mile” w Europie, zarządzając zespołem ponad 500 osób . W 2019 roku postanowił wykorzystać tę rozległą wiedzę do założenia własnej firmy konsultingowej – XTL Consulting, w której oferuje usługi w celu usprawnienia procesów logistycznych, wyboru i wdrożenia logistycznych rozwiązań informatycznych, wspierania procesów przetargowych i benchmarking. Dodatkowo firma oferuje wsparcie w zakresie ESG (raportowanie zrównoważonego rozwoju / CSRD) oraz wspiera firmy transportowe w przejściu na bezemisyjne ciężarówki. Współpracuje z firmą konsultingową Bain Consulting jako Senior External Advisor wspierając projekty swoją wiedzą z zakresu logistyki. W latach 2022-2023 był odpowiedzialny za stworzenie działu innowacji dla Grupy Raben.

Roman Hinc
Roman Hinc
Dyrektor Departamentu Rozwoju Oprogramowania
Aplitt

Od prawie 25 lat związany z wytwarzaniem, wdrażaniem i utrzymaniem oprogramowania. W swojej karierze zajmował wiele stanowisk na różnych poziomach, co pozwoliło mu od strony praktycznej poznać procesy związane z produkcją oprogramowania na różnych etapach. Obecnie zarządza zespołem około 100 doświadczonych i ambitnych deweloperów. W podległych zespołach promuje zwinne podejście do realizacji projektów i zgodnie z motto firmy „Human Face of IT” stawia na ludzi.

Marcin Jaszczyński
Marcin Jaszczyński
Head of Investment Team
Inpost

W InPost pracuje od końca 2019 roku i pełni rolę Head of Investment Team. Wraz z zespołem nadzoruje procesy realizacji inwestycji w postaci nowych obiektów operacyjnych (min. sortownie czy zakład produkcyjny Paczkomatów). Tworzy specyfikacje i koncepcje oraz layouty obiektów, których budowy nadzoruje dla InPost. Współpracuje z największymi deweloperami obiektów logistycznych, co dotychczas zaowocowało przejęciem prawie 50 nowych oddziałów (magazyny + biura), których łączna powierzchnia to kilkaset tysięcy metrów kwadratowych.

Ukończył studia magisterskie na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, na kierunku Inżynieria Środowiska. Początkowo związany był z branżą HVAC. Doświadczenia ze sprzedaży w branży wentylacyjno-klimatyzacyjnej oraz koordynacji robót sanitarnych na budowach, dają Marcinowi szerokie spojrzenie na procesy realizacji inwestycji w bieżącej pracy. Stale doskonali swoje umiejętności menedżerskie, inżynieryjne i project managerskie.

Marek Jędra
Marek Jędra
Quantum Software

WIceprezes Zarządu

Współzałożyciel i wiceprezes zarządu Quantum software S. A., spółki specjalizującej się w narzędziach informatycznych wspomagających zarządzanie łańcuchem dostaw. Pełni również funkcję członka zarządu Quantum Qguar Sp. z o. o.. W latach dziewięćdziesiątych minionego wieku, szlify informatyczno-logistyczne zdobywał w dużych międzynarodowych firmach w Niemczech. Od 1997 roku mocno zaangażowany w rozwój polskiej logistyki oraz promocję zaawansowanych rozwiązań IT dla sieci dostaw. Swoje zainteresowania koncentruje wokół nowych technologii oraz nowych modeli biznesowych. Wolny czas lubi spędzać z książką. Wiele inspiracji do działań czerpie ze świata przyrody.

Marcin Kalisiak
Marcin Kalisiak
ZEBRA TECHNOLOGIES
Senior Sales Engineer

Inżynier Sprzedaży w Zebra Technologies. Wspiera klientów z obszarów Transportu i Logistyki oraz sektora publicznego w planowaniu i wdrażaniu inwestycji w nowoczesne mobilne technologie, zwiększające efektywność i produktywność działań i procesów biznesowych. Dostarcza praktycznej wiedzy o portfolio produktów i rozwiązań partnerom biznesowym firmy Zebra Technologies.

Zbigniew Kępiński
Zbigniew Kępiński
Kierownik Działu Robotyzacji i Automatyzacji Procesów
Grupa Raben

Z logistyką związany od ponad 20-tu lat. Absolwent Politechniki Poznańskiej i Wyższej Szkoły Logistyki, posiadacz certyfikatu European Senior Logistician Europejskiego Towarzystwa Logistycznego ELA, menadżer Działu Robotyzacji i Automatyzacji Procesów, zawodowo pasjonat nowoczesnych rozwiązań na styku biznesu i IT, hiperautomatyzacji oraz zwinnych metod zarządzania projektami, prywatnie fan platform VOD oraz muzyki rockowej. Od kilku lat „ewangelizuje” w zakresie potencjału drzemiącego w Robotic Process Automation, Machine Learning i innych komponentach wchodzących w zakres hiperautomatyzacji procesów biznesowych.

Łukasz Krawczyk
Łukasz Krawczyk
Product Manager
Play rozwiązania dla biznesu

Product Manager, praktyk sprzedaży, specjalista i pasjonat rozwiązań chmurowych. Z branżą IT związany jest od ponad 20-tu lat. W swojej karierze zawodowej tworzył zarówno projekty sprzedażowe jak i marketingowe. Od ponad 5 lat skupia się na projektowaniu i implementacji rozwiązań chmurowych w Grupie Play Rozwiązania dla Biznesu.

Leonard Kubanek
Leonard Kubanek
Vice President, Head of Development Management Poland
PROLOGIS

Leonard Kubanek, jako director project management Prologis w Polsce, zarządza zespołem projektowym oraz nadzoruje działania inwestycyjne i budowlane firmy na terenie kraju.

Leonard dołączył do Prologis w 2018 roku z ponad 15-letnim doświadczeniem w kierowaniu procesami projektowania, uzyskiwania pozwoleń i realizacji projektów przemysłowych w Polsce. Wcześniej pracował jako Head of Industrial Services in Building Consultancy w CBRE Polska, zarządzając projektami dla kluczowych klientów i nadzorując procesy inżynieryjne, zakupowe i budowlane. Swoje doświadczenie zdobywał w Tebodin jako Director of Industrial Projects.

Kubanek ukończył Politechnikę Śląską z tytułem inżyniera budownictwa lądowego o specjalności konstrukcje budowlane. Jest członkiem Małopolskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa w Krakowie i posiada uprawnienia do projektowania i zarządzania budynkami w kategorii budowlanej. Posługuje się językiem polskim i angielskim.

Sebastian Kuśmierski
Sebastian Kuśmierski
Dyrektor Działu Transportu i Opakowań Zwrotnych
Kaufland Polska

Pracownikiem Kaufland Polska jest od 2006 roku. Swoją ścieżkę zawodowa rozpoczął jako pracownik wydania towaru. W kolejnych latach pracował jako dysponent wysyłki. W 2008 roku przeszedł do działu Transportu i zajmował się początkowo planowaniem transportu, a od 2010 roku objął stanowisko kierownika zmiany. Stanowisko Dyrektora działu piastuje od 2017 roku.

Dział Transportu i Opakowań Zwrotnych zajmuje się przede wszystkim organizacją dostaw do marketów sieci Kaufland, obrotem jednostek ładunkowych na styku działów SCM i sprzedaży oraz optymalizacją kosztów transportu i stałym kontaktem z przewoźnikami firmy.

Wojciech Mieczyński
Wojciech Mieczyński
System Sales Person
Kardex Polska

Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w branży logistyki magazynowej. Zajmuje się doradztwem, projektowaniem i sprzedażą systemów magazynowych. 

Magdalena Misztal-Piasny
Magdalena Misztal-Piasny
Członek Zarządu
Unilever Poland Services

Członek Zarządu Unilever Poland Services, Dyrektor ds. Doskonalenia Operacji Logistycznych na Europę w firmie Unilever. Zarządza obszarem usprawnień procesów logistycznych, operacjami transportowymi zarówno opakowań, surowców jak również towarów gotowych w Europie jak i poza nią. Odpowiedzialna za projekty logistyczne, nowe rozwiązania mające na celu optymalizację i doskonalenie procesów logistycznych. Równocześnie odpowiada za centrum biznesu w Katowicach. Z firmą Unilever związana od 2017 roku, rozpoczęła pracę na stanowisku Managera ds. operacji transportowych dla produktów home & personal care, w trakcie której wprowadziła usprawnienia mające na celu optymalizację utylizacji samochodów, scentralizowała operacje przesunięć międzymagazynowych na obszarze Europy. Była odpowiedzialna za jedną z największych transformacji w obszarze logistyki europejskiej w Unilever, odpowiada za kolejne projekty centralizacyjne/transformacyjne.

Od ponad 17 lat związana z szeroko pojętą logistyką, pracowała z największymi operatorami logistycznymi (Kuehne Nagel, Hellmann, FM, Raben). Zarządzała zróżnicowanymi procesami, począwszy od sprzedaży usług logistycznych, poprzez zarzadzanie procesami magazynowymi, Customer service aż po repack.

Prywatnie mama dwóch fantastycznych chłopców. Uwielbia spędzać czas aktywnie, pływa, jeździ na rowerze. Prezes zarządu Miejskiego Klubu Piłkarskiego składającego się z drużyny seniorów grających w lidze okręgowej, jak również Akademii Piłkarskiej trenujących dzieci od 5-go roku życia.

Tomasz Mnich
Tomasz Mnich
Wiceprezes Zarządu
Quantum software

Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie na kierunku elektronika. Karierę zawodową w branży IT rozpoczął w roku 1994. Brał udział w kilkuset projektach IT związanych z dystrybucją i logistyką. Blisko 30 lat związany z Quantum software.

Magdalena Morze
Magdalena Morze
Specjalista ds. human robot interaction
Łukasiewicz – Poznański Instytut Technologiczny

Magdalena Morze – zajmuje się tematyką human robot interaction, w kontekście badania jak ludzie współpracują z robotami, czy roboty mogą być kolegami z pracy, jakie czynniki wpływają na efektowną współpracę ludzi z robotami oraz czy wraz ze wzrostem autonomiczności robotów zmianie ulega także sposób pracy zespołów. Mocno wierzy w to jak zarządzać zespołami ludzie-roboty, jak HRI powinno być uwzględnione w zarządzaniu organizacjami.

W ramach doktoratu wdrożeniowego, przygotowywanego na Politechnice Poznańskiej, przeprowadziła badania w firmach w Polsce, Wielkiej Brytanii i Australii, dotyczące metod zarzadzania zespołami ludzie-roboty. Pracuje w ŁUKASIEWICZ – Poznańskim Instytucie Technologicznym, w Centrum Transformacji Cyfrowej.

Badania w Australii zrealizowała w ramach stażu naukowego w University of Technology w Sydney, w Centre for Advanced Manufacturing – Australian Cobotics Centre. Autorka publikacji naukowych i popularnonaukowych z obszaru HRI.

Malwina Narwicz
Malwina Narwicz
Sales Lead
ORA-600

Mimo wykształcenia ekonomicznego, swoje zawodowe życie związała z branżą IT. Przez ponad 20 lat pracowała w dużych, międzynarodowych korporacjach, jak Oracle i Microsoft, konsekwentnie rozwijając kompetencje w obszarze sprzedaży technologii i rozwiązań IT. Przeszła przez różne etapy, począwszy od budowania sieci partnerów, poprzez obsługę kluczowych klientów, aż po zarządzanie zespołami sprzedażowymi zarówno w Polsce jak i za granicą.

Kilka lat temu zdecydowała się na zmianę i opuściła korporacyjny świat, aby dołączyć do dynamicznie rozwijającej się organizacji ORA-600. Firma ta świadczy eksperckie usługi związane z zapewnieniem wydajności, bezpieczeństwa i stałego rozwoju środowiska bazodanowego Oracle. Praca wśród prawdziwych entuzjastów i najlepszych specjalistów na rynku przynosi jej ogromną satysfakcję. W wolnych chwilach chętnie wraca do swoich ulubionych miejsc: Gdańska, Barcelony czy Trogiru.

Krzysztof Naparty
Krzysztof Naparty
Product Line Manager i Product Owner
Trans.EU Group S.A.

Product Line Manager i Product Owner z wieloletnim doświadczeniem w branży IT oraz e-learningowej. Od 7 lat związany z Trans.eu Group S.A. Odpowiada za rozwój produktów i wsparcie biznesów klientów dzięki wdrożeniu innowacyjnych rozwiązań technologicznych oraz aplikacji mobilnych. Ekspert w zakresie nowoczesnych technologii, kompleksowo zarządza realizacją projektów technologicznych od fazy “discovery”, aż po “go to market”.

Joanna Ociepka-Wojciechowska
Joanna Ociepka-Wojciechowska
Dyrektor ds. Leasingu
7R

Dyrektor ds. Leasingu w 7R SA, z ponad 18-letnim doświadczeniem w sektorze nieruchomości komercyjnych, skupia się na rozwoju zrównoważonego i innowacyjnego sektora magazynowego w Polsce. Posiadając certyfikat CCIM i będąc studentką MBA na Akademii Leona Koźmińskiego, Joanna pogłębia swoją wiedzę ekspercką z zakresu zarządzania i wprowadzania innowacji do biznesu. W 7R SA koncentruje się na wzmocnieniu strategii sprzedażowej i odpowiada za transakcje najmu kilkuset tysięcy metrów kwadratowych dla firm z takich sektorów jak: FMCG, TSL, farmaceutyczny, motoryzacyjny, produkcji oraz e-commerce. Joanna współpracuje również z funduszami inwestycyjnymi, budując trwałe relacje biznesowe. Kładzie nacisk na efektywność energetyczną i odpowiedzialność społeczną, dostosowując strategię 7R do branżowych trendów zmierzających w kierunku zrównoważonego rozwoju. Wcześniej była właścicielką agencji nieruchomości i zdobywała doświadczenie zawodowe pracując w agencji reklamowej oraz kancelarii prawnej. Jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego, AGH i Politechniki Krakowskiej.

Artur Sieradzki
Artur Sieradzki
Solution Design
Kardex Polska

Absolwent Politechniki Gdańskiej rozpoczął swoją karierę w branży morskiej, gdzie zajmował się przygotowaniem i obsługą systemów automatyki urządzeń morskich. Od sześciu lat z powodzeniem rozwija swoje kompetencje w branży magazynowej, wykorzystując zdobyte doświadczenie w firmie Kardex. Odpowiada za przygotowanie, dostosowanie oraz wdrożenie oprogramowania do systemów ASRS, które są częścią oferty firmy. Ponadto, aktywnie angażuje się w optymalizację procesów magazynowych, wspomagając klientów w dążeniu do większej efektywności operacyjnej.

Adrian Suska
Adrian Suska
Prezes Zarzadu
AMA Institute

Prezes zarządu oraz współzałożyciel AMA Institute – firmy doradczej w obszarze Data Science oraz IT. Doświadczony menadżer, prowadzący projekty wdrożeniowe w wielu branżach z wykorzystaniem narzędzi sztucznej inteligencji na styku analityki, biznesu oraz informatyki. Absolwent MBA (SGH, Polska) oraz Magister Finansów i Bankowości (Wyższa Szkoła Handlu i Prawa w Warszawie). 

Leszek Szelerski
Leszek Szelerski
DIRECTOR SUPPLY CHAIN MANAGEMENT
Graphene Partners

Leszek ma ponad 25-letnie doświadczenie zawodowe w FMCG, przemyśle ciężkim, naftowym i gazowym, petrochemicznym, budownictwie, górnictwie i kamieniołomach, a także w S&OP, zakupach, obsłudze klienta, transporcie drogowym i kolejowym, bezpieczeństwie i higienie pracy. Pracował na poziomie regionalnym i globalnym w Polsce, Hiszpanii, Niemczech, Szwecji i Czechach.

Swoją karierę rozpoczął w 1995 roku jako spedytor u operatora logistycznego M&M Militzer & Munch, później rozwijał swoje umiejętności zakupowe w PepsiCo, gdzie był właścicielem kategorii zakupowych, takich jak cukier, puszki aluminiowe i szklane butelki. Pod koniec lat 90. rozpoczął pracę w branży kosmetycznej, dołączając do Coty Inc., gdzie był odpowiedzialny za logistykę, zaopatrzenie i S&OP w Europie Wschodniej oraz projekty logistyczne w Europie Zachodniej. Był odpowiedzialny za konsolidację dystrybucji Coty EE w jednym zautomatyzowanym centrum dystrybucji zlokalizowanym na granicy PL/CZ, dla którego Panattoni zbudował swój pierwszy budynek w Europie.

Później przeniósł się do Szwecji, gdzie dołączył do centrali Oriflame w Sztokholmie jako odpowiedzialny za globalną dystrybucję. Jednym z jego głównych projektów było wdrożenie narzędzia do planowania JDA. Z branży kosmetycznej/FMCG Leszek przeskoczył do Oil & Gas, gdzie był odpowiedzialny za stworzenie centralnej strategii logistycznej dla czeskiego lidera rynku, Grupy Unipetrol. Jednym z jego największych sukcesów było wynegocjowanie bardzo korzystnego kontraktu z monopolistycznym operatorem wszystkich czeskich rurociągów paliwowych. Podczas swojego pobytu w Czechach był również członkiem zarządu Unipetrol Doprava – trzeciego co do wielkości czeskiego operatora kolejowego, gdzie był odpowiedzialny za odnowienie taboru kolejowego i unifikację z polskim operatorem kolejowym Koltrans. W 2016 r. wrócił do Polski, aby dołączyć do światowego lidera cementu, kruszyw i betonu LafargeHolcim. Jego rolą było stworzenie profesjonalnego łańcucha dostaw i centralizacja usług rozproszonych po fuzji Lafarge i Holcim w 2015 roku.  W Lafarge odpowiadał za dział Obsługi Klienta procesujący ponad 700 tys zamówień rocznie, S&OP i Planowanie oraz za logistykę drogową i kolejową.

Od roku 2023 kieruje działem Supply Chain Management w firmie doradczej Graphene Partners.

Jacek Tarkowski
Jacek Tarkowski
Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Sprzedaży

Trans.eu Group S.A.

Menedżer z 28-letnim stażem w szeroko pojętej logistyce, zarządzaniu, restrukturyzacji procesów biznesowych. Od ponad 13 lat zarządza procesami sprzedażowymi w firmach dostarczających oprogramowanie klientom z branży TSL. Zanim dołączył do Trans.eu Group S.A., w jego doświadczeniu zawodowym znalazły się takie marki, jak Grupa Alpega, Transporeon, Philip Morris, Kronospan czy C.Hartwig. Prywatnie pasjonat wina, także z własnej winnicy Zbrodzice.

Piotr Wąs
SpaceFactory Holding
Dyrektor Zarządzający

Ekspert rynku nieruchomości komercyjnych z 20-letnim  doświadczeniem zawodowym, zdobytym w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Doświadczenie zawodowe Piotra obejmuje m.in.: szereg projektów doradczych świadczonych na rzecz użytkowników nieruchomości i inwestorów korporacyjnych, tworzenie i realizację biznesplanów, wynajem nieruchomości komercyjnych, analizy zyskowności inwestycji, realizacje inwestycji nieruchomościowych, opiniowanie projektów inwestycyjnych, pozyskiwanie terenów inwestycyjnych, zarządzanie projektami, aktywami i przedsiębiorstwami w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Piotr przyczynił się do realizacji projektów nieruchomościowych o łącznej powierzchni użytkowej budynków wynoszącej ponad 1,5 mln m2Przed SpaceFactory zajmował stanowiska: Leasing and Development Director (Poland) w P3 Logistic Parks, CEE Leasing Director i Członek Zarządu w licznych spółkach celowych Parkridge CEE, Leasing Manager w ProLogis, Leasing Director na Europę Środkową w Parkridge CE Developments i Senior Property Consultant w DTZ. Ukończył Stosunki Międzynarodowe (Specjalizacja Ekonomiczna) na Uniwersytecie Warszawskim, posiada tytuły: MRICS (nadany przez Royal Institution of Chartered Surveyors, UK) oraz CCIM (nadany przez CCIM Institute, USA).

Monika Wypych-Popiołek
Monika Wypych Popiołek
Kierownik Działu Zaopatrzenia
Zakład Aparatury Elektrycznej ERGOM

Monika Wypych Popiołek – entuzjasta zagadnień związanych z obszarem zakupów. Obecnie kieruję zespołem zaopatrzenia w firmie produkcyjno handlowej. Dodatkowo jestem wykładowcą na uczelni wyższej, gdzie wspieram studentów wiedzą według autorskiego programu nauczania z zakresu zakupów. Jednocześnie współpracuję z firmami szkoleniowymi, z którymi realizuję warsztaty. Specjalizuję się we współpracy z dostawcami i prowadzeniem biznesu z kontrahentami azjatyckimi. Finalistka i laureatka ogólnopolskiego konkursu LIDER ZAKUPÓW 2022 i 2023 w obszarze modelowania procesów zakupowych pozwalające generować oszczędności – efektywne kupowanie na rynkach dużego ryzyka. W 2023 zdobywczyni statuetki LIDERA ZAKUPÓW w obszarze zastosowania AI w codziennej pracy kupców.

Grzegorz Zabłocki
Grzegorz Zabłocki
Dyrektor Pionu Rozwoju Biznesu
MGL

Lider, menadżer, coach z ponad 30-letnią praktyką w biznesie.
Grzegorz jest praktykiem w zakresie opracowywania i wdrażania zmian strategicznych. Szczególnie specjalizuje się projektach związanych z rozwojem biznesu oraz w budowie i organizacji zespołów sprzedażowych. Od najmniejszych do kilkuset osobowych. Swoją karierę zawodową rozpoczął jako handlowiec w pięcioosobowej firmie. Później piastował funkcje zarządcze w kilku firmach o różnym profilu działalności, różnej wielkości, zarówno w B2B jak i B2C. Aktualnie jest liderem Pionu Rozwoju Biznesu w firmie MGL (grupa Mago), gdzie między innymi odpowiada za projekt utworzenia dywizji rozwiązań automatycznych dla magazynów.

Krzysztof Trześniewski
Krzysztof Trześniewski
PREZES ZARZĄDU
DIERA

Lider dawnej firmy Promexim, który pełnił bardzo ważną rolę w tej firmie. Jest także założycielem i prezesem firmy Frans Maas Polska, którą kierował i zarządzał przez wiele lat, aż do momentu, gdy firma została przejęta przez DFDS. Po tym wydarzeniu został założycielem i prezesem firmy Diera, która kontynuuje tradycję firmy Promexim. W ten sposób wniósł swoje wieloletnie doświadczenie i wiedzę z dziedziny logistyki i transportu do nowego przedsięwzięcia i kontynuuje prowadzenie biznesu w sposób, który odpowiada wartościom i filozofii jej właściciela.

Zgody udzielam dobrowolnie i mam prawo udzieloną zgodę cofnąć w każdym czasie (dane przetwarzane są do czasu cofnięcia zgody). Zostałem poinformowany o prawie żądania dostępu do moich danych, ich zmiany, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności.