NA SCENIE TRENDOWNI 2022

Tegoroczni wykładowcy i paneliści Trendowni.

Prof. dr hab. Wojciech Paprocki
SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA
IITiM
Prof. UAM dr hab. Maciej Błaszak
UNIWERSYTET ADAMA MICKIEWICZA
INSTYTUT FILOZOFII
Dr Aneta Pluta-Zaremba
SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA
Katedra Logistyki
Dr Daniel Chudzik
Lineage Logistics
Łukasz Barchański
Comarch S.A.
Sebastian Batorski
Żabka Polska
Artur Bieńkowski
McDonald’s
Adam Błuś
Eurologistics
Łukasz Boguszewski
MODIVO
Łukasz Chomin
CompuTec
Łukasz Chmaj
GEMINI
Wojciech Grelecki
Samasz
Marek Jędra
Quantum software
Marcin Kalisiak
Zebra Technologies
Katarzyna Kowalska
OBI Polska
Mariusz Kuczek
EKSPERT W DZIEDZINIE
PRZEWOZÓW LOTNICZYCH CARGO
Aleksander Kuźniewski
7R
Szymon Mikołajczak
FM Logistic
Adam Majchrzak
Savills Poland
Ilona Miziewicz-Groszczyk
Europa Systems
Bogdan Młynarczyk
GEODIS POLSKA
Katarzyna Piątkowska
HAVI Logistics
Janusz Pieklik
BGC
Grzegorz Pondel
3M
Karolina Przewoźna-Możdżanowska
Dakpol
Krzysztof Pusłowski
Trimble
Piotr Pydzik
Modivo
Piotr Roczniak
Trans.eu Group
Rafał Rudzki
Żabka Polska
Michał Samborski
PANATTONI
Zbigniew Smyczyński
P3
Andrzej Szłapa
Grupa 3S
Piotr Szreter
DGC
Leszek Szulc
Samasz
Wojciech Tuleja
AXI IMMO
Mateusz Urban
Oxford Economics
Maciej Wroński
Związek Pracodawców
Transport i Logistyka Polska
SZUKAJ NA STRONIE
ODWIEDŹ NAS NA FB
FAQ

Trendownia adresowana jest do menedżerów i dyrektorów, którzy odpowiedzialni są w firmach za obszar produkcji lub logistyki. Trendownia to również doskonałe miejsce dla wielu członków zarządów, którzy w swoich decyzjach chcą uwzględniać najnowsze trendy w gospodarce. Zamiarem organizatorów jest omówienie najbardziej aktualnych trendów w gronie ekspertów.

Staramy się oddać głos przedstawicielom firm oraz świata nauki, którzy na co dzień sięgają po najnowsze trendy lub sami je wyznaczają. Trendy w produkcji i logistyce, widziane okiem praktykujących ekspertów z danych dziedzin, są więc tematem przewodnim konferencji.

Trendownia to między innymi integracja środowiska menedżerów logistyki i produkcji. Dwa dni wykładów, część ekspozycyjna, uroczysta kolacja, bankiet oraz konkursy, sprzyjają atmosferze nawiązywania nowych kontaktów oraz podtrzymywania starych dobrych przyjaźni.

Trendownia 2022
© Trendownia 2022
trendownia-paprocki-wojciech-400
Prof. dr hab. Wojciech Paprocki
SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA
INSTYTUT INFRASTRUKTURY, TRANSPORTU I MOBILNOŚCI

Prof. dr hab. Wojciech Paprocki – profesor nauk ekonomicznych,  od 1979 r. pracownik Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Zainteresowania badawcze dotyczą funkcjonowania podmiotów reprezentujących stronę popytową oraz podażową na rynku, ze szczególnym uwzględnieniem możliwości, barier i skutków implementacji technologii cyfrowych. Był aktywnym top-managerem w przedsiębiorstwach w Polsce i za granicą. Jest cenionym wykładowcą akademickim i doradcą biznesowym.

Prof Maciej Błaszak
Prof. UAM dr hab. Maciej Błaszak
UNIWERSYTET ADAMA MICKIEWICZA
INSTYTUT FILOZOFII

Profesor  UAM dr hab. Maciej Błaszak.  Kognitywista. Z wykształcenia biolog i filozof, pracownik Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zainteresowania: zastosowania kognitywistyki i psychologii poznawczej w badaniach zachowań rynkowych. Prowadzi szkolenia dla policjantów i wyższej kadry menedżerskiej.

Aneta Pluta-Zaremba
Dr Aneta Pluta-Zaremba
SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA
Katedra Logistyki

Doktor nauk ekonomicznych, adiunkt w Katedrze Logistyki w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest wykładowcą na studiach magisterskich i podyplomowych, prowadzi szkolenia dla biznesu. Uczestniczy w krajowych i międzynarodowych projektach badawczych. Jej zainteresowania naukowo-badawcze dotyczą logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw, ze szczególnym uwzględnieniem modeli biznesowych i strategii łańcuchów dostaw w obliczu niepewności i nieprzewidywalnych zdarzeń oraz zarządzania popytem w gospodarce cyfrowej. Od wielu lat zajmuje się e-commerce, zwłaszcza organizacją nowoczesnych systemów dystrybucji i zwrotów, transformacją cyfrową przedsiębiorstw e-commerce oraz dystrybucją towarów w miastach w obliczu dynamicznie rosnącego e-handlu. Jest doradcą biznesowym i autorką licznych publikacji oraz prelekcji w tym obszarze.

trendownia-chudzik-daniel-400
Dr Daniel Chudzik
Lineage Logistics
RVP Operations CEE

Dr Daniel Chudzik, obecnie Regionalny Wiceprezes ds. Operacyjnych na Europę Środkowo – Wschodnią w Lineage Logistics, światowym liderze logistyki w temperaturze kontrolowanej. Wcześniej Prezes Zarządu FF Marka Własna Sp. z o.o., Prezes Zarządu Kilargo GmbH oraz Członek Zarządu, Dyrektor Operacyjny Kilargo Sp. z o.o., czołowy, europejski producent lodów spożywczych. Operacyjne doświadczenie zdobywał również w Yarden Polska / Rauch GmbH na stanowisku Dyrektora Operacyjnego, McLane Polska, na stanowisku Mangera Logistyki oraz Tesco Polska sp. z o.o.

Absolwent Politechniki Łódzkiej oraz Programu Executive MBA na Uniwersytecie Łódzkim oraz University of Maryland – Robert H. Smith School of Business. Wykładowca akademicki w programie MBA na Wydziale Zarządzania UŁ, wykładowca na studiach podyplomowych UŁ oraz studiach dziennych i zaocznych na PŁ.

trendownia-barchanski-lukasz-400
Łukasz Barchański
Dyrektor Consultingu

Comarch EDI

Jako Dyrektor Consultingu Comarch EDI odpowiada za rozwój i wsparcie biznesu w obszarze rozwiązań B2B platformy EDI na polskim rynku ze szczególnym uwzględnieniem projektów masowych w e-fakturowaniu, KSeF, logistyce, e-commerce, bankowości i zarządzaniu danymi podstawowymi produktów – MDM.  Z Comarch SA związany od 2007 r. Wcześniej przez 4 lata współrealizował projekt finansowany ze środków Banku Światowego poprzez agendę UNDP GEF w obszarze inwestycji środowiskowych. Absolwent AGH Kraków w specjalizacji zarządzania finansami przedsiębiorstw oraz Technicznego Uniwersytetu w Monachium – The International Master of Science Program 'Sustainable Resource Management’.

Sebastian Batorski
Sebastian Batorski
Manager Działu Ds. Energii

Żabka Polska

Inżynier o specjalności energetyki konwencjonalnej, Manager Działu ds. Energii w firmie Żabka Polska. Posiadający ponad 10 lat doświadczenia w obszarze zarządzania energią w przedsiębiorstwach.

Artur Bieńkowski
Artur Bieńkowski
Supply Chain Director Poland, Czech & Slovakia

McDonald’s

Artur Bieńkowski – blisko 30-letnie doświadczenie w różnych obszarach jednej firmy McDonald’s. Zdobywał wiedzę i doświadczenie zarówno w lokalnych, jak i międzynarodowych strukturach firmy kierując m.in. działami finansów i księgowości, rozwoju biznesu, łańcucha dostaw zarówno w korporacyjnym i franczyzowym środowisku. Najnowsze wyzwania to integracja Supply Chain dla 3 rynków: Polski Czech i Słowacji oraz stworzenie i realizacja strategii zrównoważonego rozwoju i gospodarki obiegu zamkniętego. W biznesie ceni proste rozwiązania, zdrowy rozsądek i zawsze stara się wspierać i rozwijać swoich ludzi.

Adam Błuś
Eurologistics
Wydawca

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku Zarządzanie i Marketing specjalizacja Transport i Logistyka. Odpowiedzialny za stworzenie czasopism branżowych: Eurologistics, Truck&Business Polska, Flota Auto Biznes, Logistyka Produkcji. Współtwórca opiniotwórczych w środowisku TSL programów badawczych „Operator Logistyczny Roku”, „Produkt Innowacyjny dla Transportu, Logistyki i Produkcji”, „Supply Chain Designer”. Pomysłodawca oraz twórca portalu społecznościowego „Log24.pl” kierowanego dla środowiska menedżerów logistyki, zarządzania łańcuchem dostaw, zakupów i produkcji. Autor wielu popularnych programów konferencyjnych.

Łukasz Boguszewski
Łukasz Boguszewski
Dyrektor Logistyki

Modivo

Łukasz Boguszewski jest absolwentem Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie oraz Akademii Sztuki Wojennej. Swoje wykształcenie zdobyte na uczelniach w Polsce dopełnił studiami na uczelni zagranicznej U.S. Naval War College, która przygotowuje liderów do wyzwań związanych z przywództwem na poziomie operacyjnym i strategicznym.

Ostatnie 3 lata Łukasz pracował w Amazonie, uczestnicząc jednocześnie w międzynarodowym programie Amazon Military Pathways, w ramach którego obejmował stanowiska od Department (Area) Manager przez RSP Operations Manager aż do Senior Operations Managera w obszarze Intra Logistyki.  W MODIVO S.A. Łukasz Boguszewski zarządza obszarem logistyki, w ramach którego odpowiada za działania operacyjne i projekty logistyczne, czuwa nad poprawnym przebiegiem łańcucha dostaw i wdraża nowe rozwiązania, mające na celu optymalizację i doskonalenie procesów logistycznych.

Prywatnie Łukasz jest mężem oraz ojcem. W wolnym czasie Łukasz relaksuje się, jeżdżąc po górach na rowerze enduro. Jest również założycielem organizacji non-profit 2Kariery zajmującą się integracją byłych żołnierzy i funkcjonariuszy, wokół wspólnego celu, jakim jest aktywizacja zawodowa.

Łukasz Chomin
Łukasz Chomin
Prezes Zarządu

CompuTec

Założyciel oraz Prezes Zarządu spółki CompuTec. Ukończył Projektowanie i Eksploatację Systemów Informatycznych na wydziale Informatyki i Zarządzania Politechniki Poznańskiej. Posiada wieloletnie doświadczenie z systemem SAP Business One. Wielokrotny prelegent na międzynarodowych wydarzeniach branżowych. Laureat wielu nagród za osiągnięcia w biznesie. Jest certyfikowanym konsultantem SAP Business One oraz certyfikowanym administratorem Microsoft Azure. Łukasz posiada bardzo duże doświadczenie praktyczne nabyte podczas wielu wdrożeń. Był uczestnikiem wszystkich Ramp-up’ów SAP Business One w Polsce. Wybierany przez SAP Polska jako jedyny polski tester w testach akceptacyjnych SAP Business One. Klienci cenią sobie jego wiedzę merytoryczną, rzetelność i komunikatywność.

Łukasz Chmaj
Łukasz Chmaj
Dyrektor Logistyki

Gemini Polska

Dyrektor logistyki w Apteka Gemini, konsultant w firmie doradczej CHMAJ Group, świadczącej kompleksowe doradztwo logistyczne. Ekspert w zakresie zarządzania zmianą w ujęciu procesowym, techniczno-informatycznym i personalnym. Przykładowe osiągnięcia:
– Apteki Gemini – w ciągu 6 miesięcy, zwiększył efektywność podległego mu 1000-osobowego zespołu o 85%;
– W Kruk SA – stworzył od podstaw logistykę firmy w ciągu 5 miesięcy, a następnie przeniósł całokształt infrastruktury i operacji z Poznania do Krakowa w ciągu 3 dni, przy zachowaniu ciągłości wszystkich procesów;
– Intersport Polska SA – zaprojektował i wdrożył pierwszy w światowej grupie Intersport automatyczny magazyn, wykorzystujący technologie Miniload, RFID, EPC Global, otrzymując wyróżnienie Polskiego Towarzystwa Logistycznego.

Wojciech Grelecki
Wojciech Grelecki
Dyrektor IT

Samasz

Od ponad 5 lat Dyrektor IT w SaMASZ’u – firmie produkującej maszyny rolnicze, odpowiedzialny za zarządzanie obszarem zastosowania technik informacyjnych. Zrealizował projekt stworzenia infrastruktury niezbędnej do uruchomienia systemów IT w nowej fabryce SaMASZ w Zabłudowie i zapewnienia skalowalności zgodnie z rozwojem firmy. Obecnie zaangażowany w program transformacji cyfrowej zawierający projekty ze wszystkich obszarów działalności firmy w całym łańcuchu wartości. Kierownik projektu digitalizacji w projekcie B&R w obszarze „SUPERFABRYKA 4.0”. Absolwent Politechniki Białostockiej na kierunku Robotyka. Ukończył studia podyplomowe Analityk biznesowy – profesjonalista na styku IT i biznesu w Szkole Głównej Handlowej – Kolegium analiz ekonomicznych. Obecnie studiuje MBA IT Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Wspiera zarządzane firmą w zakresie dostosowania i operacjonalizacji strategii IT zgodnie z  kierunkiem biznesowym SaMASZ. Zwolennik wykorzystania w analizie domen działania modeli biznesowych, różnych metodyk typu UML, BPMN, Archimate, które pomagają w komunikacji pomiędzy IT i biznesem. Pasjonat koncepcji zarządzania procesowego, współautor metodyki opracowanej dla SaMASZ. Zaangażowany w budowanie kultury projektowej i dostosowaniu sposobu prowadzenia projektów do potrzeb organizacji. Aktywny we współpracy ze specjalistami z obszaru ciągłego doskonalenia organizacji, w którym istniejące procesy są optymalizowane i standaryzowane także poprzez wsparcie narzędziowe IT.

Marek Jędra
Marek Jędra
Quantum Software

WIceprezes Zarządu

Współzałożyciel i wiceprezes zarządu Quantum software S. A., spółki specjalizującej się w narzędziach informatycznych wspomagających zarządzanie łańcuchem dostaw. Pełni również funkcję członka zarządu Quantum Qguar Sp. z o. o.. W latach dziewięćdziesiątych minionego wieku, szlify informatyczno-logistyczne zdobywał w dużych międzynarodowych firmach w Niemczech. Od 1997 roku mocno zaangażowany w rozwój polskiej logistyki oraz promocję zaawansowanych rozwiązań IT dla sieci dostaw. Swoje zainteresowania koncentruje wokół nowych technologii oraz nowych modeli biznesowych. Wolny czas lubi spędzać z książką. Wiele inspiracji do działań czerpie ze świata przyrody.

Marcin Kalisiak
ZEBRA TECHNOLOGIES
Senior Sales Engineer

Inżynier Sprzedaży w Zebra Technologies. Wspiera klientów z obszarów Transportu i Logistyki oraz sektora publicznego w planowaniu i wdrażaniu inwestycji w nowoczesne mobilne technologie, zwiększające efektywność i produktywność działań i procesów biznesowych. Dostarcza praktycznej wiedzy o portfolio produktów i rozwiązań partnerom biznesowym firmy Zebra Technologies.

Katarzyna Kowalska
Katarzyna Kowalska
Dyrektor Łańcucha Dostaw

OBI Polska

Fascynuje ją rewolucja cyfrowa w handlu detalicznym i jej konsekwencje dla łańcuchów dostaw. Ma ambicje jest przenoszenia najnowszej wiedzy o łańcuchu dostaw do realnego życia w celu zapewnienia bezproblemowej obsługi klienta. Posiada 16-letnie doświadczenie w zarządzaniu logistyką detaliczną i opracowywaniu strategii łańcucha dostaw w branży DIY. Przez wiele lat budowała strategię logistyczną w sieci Leroy Merlin, od ponad 5 lat realizuje program transformacji łańcucha dostaw w OBI. W swojej karierze zrealizowała z sukcesami takie projekty jak: analiza sieci logistycznej, koncepcja i uruchomienie magazynu, opracowanie i realizacja strategii logistyki E-commerce, wdrożenie rozwiązań IT, integracja dostaw zagranicznych jednostek biznesowych oraz pilotaż wykorzystania RFID. Jest absolwentką Oxford Brooks University z dyplomem MBA.

Mariusz Kuczek
Mariusz Kuczek
EKSPERT W DZIEDZINIE PRZEWOZÓW LOTNICZYCH CARGO

Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego (Instytut Geografii) oraz Akademii Ekonomicznej w Krakowie a także Stockholm University, gdzie uzyskał tytuł Master of Business Administration (MBA) zakresie sprzedaży i zarządzania. W latach 2009-2016 jako Dyrektor Biura Cargo i Poczty w PLL LOT SA przeprowadził restrukturyzację biura i osiągnął w tym czasie wraz z zespołem wzrost sprzedaży o 97% oraz wzrost przewożonych wolumenów o 47%. W tym czasie umocnił pozycję narodowego przewoźnika na rynku polskim, Centralnej Europy i Ameryki Północnej jako solidnego i rozpoznawalnego uczestnika łańcucha dostaw. Wprowadzenie własnej usługi Road Feeder Services – dało dodatkowy impuls do rozwoju obecności LOT Cargo w krajach Europy Centralnej. Wcześniej pracował m.in. w firmach Proxy Consulting Services, Qumak International, System – 3000 oraz DB Schenker, gdzie od podstaw zorganizował oddział firmy Krakowie a następnie objął funkcję dyrektora sprzedaży i zarządzania produktami osiągając wraz z zespołem znaczącą poprawę przychodów firmy. Był również związany z Air Cargo Poland spółki należącej do Geopost Group, gdzie pełnił funkcję Dyrektora Generalnego, a następnie Prezesa. Odpowiadał m.in. za przygotowanie nowej strategii i biznes planu firmy, a także rozwój operacji spedycji lotniczej i morskiej, współpracę z kluczowymi klientami, rozwój współpracy z partnerami zagranicznymi oraz wdrożenie nowego systemu do zarządzania przesyłkami, budżetowania i kontroli kosztów operacyjnych.

Kuzniewski Aleksander
Aleksander Kuźniewski
Business Development Director

7R

Aleksander Kuźniewski jest Business Development Directorem w 7R. Odpowiada za rozwój i utrzymanie relacji z klientami oraz wzmocnienie marki 7R jako lidera w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań magazynowych. Posiada 15-letnie doświadczenie na rynku nieruchomości komercyjnych. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz studiów podyplomowych z zakresu Pośrednictwa Nieruchomościami w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada również międzynarodowy tytuł CCIM (Dyplomowanego Specjalisty Komercyjnych Inwestycji na Rynku Nieruchomości).

Mikolajczak Szymon
Szymon Mikołajczak
Business Development Director

FM Logistic

Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, oraz studiów MBA w zakresie zarządzania Logistyką i łańcuchami dostaw w Wyższej Szkole Logistyki w Poznaniu. Menadżer z kilkunastoletnim doświadczeniem, w tym w łańcuchu dostaw. Specjalista w zakresie logistyki kontraktowej i omnichannel, z certyfikatem Candidate European Master Logistician, potwierdzającym najwyższe kompetencje w obszarze logistyki.

Wcześniej przez ponad 6 lat zarządzał obsługą klienta i aktywami firmy CHEP w handlu detalicznym, współpracował również z Wyższą Szkołą Logistyki, w której prowadził zajęcia z logistyki paletowej. Od stycznia 2017 roku odpowiada za rozwój biznesu i relacje z obecnymi oraz potencjalnymi klientami FM Logistic Central Europe. Obecnie pełni funkcję Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu.

Adam Majchrzak
Adam Majchrzak
Director Industrial Agency

Savills Poland

Do obowiązków Adama jako Dyrektora Industrial Agency w Savills należy pozyskiwanie klientów, doradztwo w zakresie najmu magazynów i powierzchni magazynowych oraz dobór odpowiednich nieruchomości do optymalizacji łańcucha dostaw. Adam buduje połączenia transgraniczne z zespołami Savills w krajach europejskich, aby zaoferować potencjalnym najemcom szerszy zasięg biznesowy. Wykonując swoje obowiązki, Adam czerpie z ponad 28-letniego doświadczenia operacyjno-sprzedażowego w wiodących firmach logistycznych.

Przed dołączeniem do Savills Adam był odpowiedzialny za rozwój biznesu w DHL Supply Chain, światowym liderze logistyki kontraktowej. Wcześniej spędził prawie osiem lat w Raben Logistics Polska, liderze na polskim rynku logistycznym, odpowiadając za akwizycje strategicznych projektów logistycznych i transportowych. W swojej karierze zawodowej pracował również dla Wincanton Polska, Rhenus oraz PEKAES, a jako przedstawiciel Raben Management Services współtworzył rynek profesjonalnych usług logistycznych na Ukrainie i w krajach bałtyckich. Ukończył Wydział Transportu Politechniki Warszawskiej.

Ilona Miziewicz-Groszczyk
Ilona Miziewicz-Groszczyk
Dyrektor Marketingu i Ecommerce

Europa Systems

Ekspert w dziedzinie marek i produktów profesjonalnych w branżach technologicznych. Menedżer z ponad 20 letnim doświadczeniem w obszarze wprowadzania nowych produktów na rynek i rozwoju marek, realizowanych m.in. dla takich firm jak: Vobis Digital, Rajapack, Unizeto (Asseco Group). Od 2015 odpowiedzialna za rozwój strategii, komunikację oraz ecommerce  w Europa Systems – Integratora i producenta systemów do automatyzacji magazynów . Z jej inicjatywy powstał  cykl „Innovations for Intralogistics” na międzynarodowych targach LogiMAT w Stuttgarcie. Członek Rady Programowej Konferencji Smart Warehouse. Autorka cyklu „Szpilki w magazynie” – rozmów z praktykami, menedżerami o wyzwaniach logistycznych i magazynowych.

Bogdan Młynarczyk
Bogdan Młynarczyk
General Director

Geodis Polska
Katarzyna Piątkowska
Katarzyna Piątkowska
Dyrektor Zarządzający

HAVI Logistics

Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, studiów podyplomowych Logistyki Akademii Leona Koźmińskiego oraz programów managerskich w Institute of Management Development w Szwajcarii i Georga Institute of Technology w Atlancie. Posiada ponad 25 lat doświadczenia, zarówno w obszarze komercji, wsparcia sprzedaży, jaki i szeroko rozumianego łańcucha dostaw. Od wielu lat będąc członkiem Zespołów Zarządzających tworzyła strategie oraz prowadziła transformacje biznesu zarówno w obszarze Sprzedaży, jak i Łańcucha Dostaw w czołowych firmach rynku FMCG, takich jak Coca-Cola, Twinings, czy Lotte Wedel. Posiada unikalne doświadczenie z różnych obszarów organizacji, co gwarantuje szerokie rozumienie spektrum biznesu. Sukces w biznesie opiera na współpracy z fantastycznymi ludźmi, którzy dzięki swojej wiedzy, pozytywnemu nastawieniu i ogromnemu zaangażowaniu budują profesjonalizm gwarantujący bardzo dobre wyniki biznesowe i finansowe. Od kilku lat działa jako mentor współpracując zarówno ze studentami, jak również wspierając i promując kobiety w biznesie.

Janusz Pieklik
Business Global Consulting
Dyrektor Consultingu

Dyrektor Consultingu w Business Global Consulting. Jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów w kraju, specjalizujący się w Lean Manufacturing, Teorii Ograniczeń i systemach informatycznych klasy ERP. Poprowadził do sukcesu ponad 300 projektów w kraju jak i zagranicą.

Inspirujący trener, transferujący wiedzę na najwyższym światowym poziomie. Zarażający pasją zarządzania i światem innowacji. Autor licznych artykułów dotyczących systemów klasy ERP, zarządzania produkcją, Kaizen, Lean Manufacturing, i Lean Logistics. Światowy pionier w podejściu zwinnych do projektów ERP, opracował autorską metodykę zarządzania projektami bazująca na podejściu zwinnym SCRUM for ERP, oraz koncepcję systemów inteligentnych IQ ERP. Projekty z jego udziałem otrzymały najwyższe krajowe wyróżnienia np. Lider Informatyki.

Wraz z rozwojem koncepcji Przemysł 4.0, w coraz szerszym stopniu wykorzystuje swoje doświadczenia do wspierania firm produkcyjnych w procesach cyfrowej transformacji. Pokazuje cienie i blaski Czwartej Rewolucji Przemysłowej i wskazuje drogę do optymalnego wykorzystania możliwości, jakie daje Przemysł 4.0.

Grzegorz Pondel
Grzegorz Pondel
EMEA Transformation & Technologies Manager

3M
Karolina Przewoźna
Karolina
Przewoźna-Możdżanowska
Dyrektor ds. logistyki i rozwoju

Dakpol

Karolina Przewoźna-Możdżanowska – Dyrektor ds. logistyki i rozwoju. Z wykształcenia filolog serbo-kroatystyki z zawodu logistyk i sprzedawca. Mówi o sobie „kobieta w magazynie„ , których jest totalną fanką. Od 20 lat związana z logistyką magazynową przez 14 lat jako kupiec później przeszła na drugą stronę i zaczęła sprzedawać usługi logistyczne magazynowe. Obecnie współpracuję z firmą Dakpol gdzie dba oto aby łączna powierzchnia 60 000 m2 była optymalnie zagospodarowana. Poza tym Karolina uważa , że tylko holistycznie podejście do biznesu daje wyniki dlatego „ po godzinach” jest praktykującym certyfikowanym trenerem biznesu, mówcą a wkrótce trenerem mentalnym. W swoich szkoleniach łączy kompetencje miękkie i twarde bazując przede wszystkim na metodzie komunikacji NVC.

Puslowski Krzysztof
Krzysztof Pusłowski
Sales & Project Manager

Trimble Poland

Od ponad 15 lat wspiera usługi dla branży transportowej w dziedzinie, nawigacji, lokalizacji, telematyki i oprogramowania IT. Jego doświadczenie zawodowe pozwala skutecznie wspierać rozwój cyfryzacji w przedsiębiorstwach transportowych i logistycznych w całej Polsce.

Piotr Pydzik
Piotr Pydzik
Logistics Development Director

MODIVO

Jako Dyrektor Rozwoju Logistyki Piotr Pydzik odpowiedzialny jest za poszukiwanie nowych kierunków rozbudowy sieci logistycznej dla Grupy MODIVO, operatora platform e-commerce w branży Fashion – EOBUWIE.PL oraz MODIVO.PL. Aktywnie wspiera organizację w kreowaniu i wdrażaniu rozwiązań poprawiających doświadczenia klientów, a także dba o optymalne wykorzystanie zasobów operacyjnych Organizacji. Piotr ukończył program Executive MBA w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu w Szczecinie i od kilkunastu lat zajmuje się transformacją i optymalizacją procesów logistycznych. Obok wieloletniego doświadczenia w biznesie korporacyjnym, posiada także bogatą wiedzę i doświadczenie techniczne co szczególnie ułatwia mu komunikację w ramach zespołów interdyscyplinarnych.

Piotr Roczniak
Piotr Roczniak
Head of Business Consulting

Trans.eu Group S.A.

Expert i menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem
w logistyce i transporcie. Obecnie Head of Business Consulting w
Trans.EU – największej platformie logistycznej w Europie Środkowo-
Wschodniej. Klientom doradza przede wszystkim w zakresie
innowacyjnej transformacji cyfrowej i optymalizacji łańcucha dostaw
oraz zwiększania efektywności ich biznesów. Do współpracy z
klientami podchodzi w sposób holistyczny – opiera się zarówno na
zrozumieniu ich potrzeb, ich dogłębnej ich analizie jak i rekomendacji
takich rozwiązań, które znajdą zastosowanie w rozwiązaniach
technologicznych oraz będą stanowić realne wsparcie w ich
przedsiębiorstwach.

Rafał Rudzki
Rafał Rudzki
Dyrektor ds. ESG

Żabka Polska

Od marca 2021 r. pełni funkcję Dyrektora ds. ESG w firmie Żabka Polska i wraz z zespołem koordynuje działania związane z wdrażaniem strategii odpowiedzialności. Ostatnie 15 lat pracy zawodowej spędził w firmach – IBM, PwC, Deloitte – wspierając przedsiębiorstwa w Polsce i za granicą w transformacji procesów biznesowych, ze szczególnym uwzględnieniem strategicznego zarządzania czynnikami pozafinansowymi – ESG. W Deloitte, z którego dołączył do zespołu Żabki, doradzał klientom w obszarze odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju, wspierając m.in. klientów branży handlowej i dóbr konsumenckich oraz koordynował rozwój usług i dostarczał je z zespołami w 19 krajach Europy Środkowej. Rafał jest absolwentem Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Erasmus Universiteit w Rotterdamie oraz University of Cambridge. Rafał angażuje się w działania społeczne oraz jest członkiem zarządu (Rady) Towarzystwa Ekonomistów Polskich.

Michał Samborski
Michał Samborski
Head of Development oraz Development Director

Panattoni

Head of Development oraz Development Director w firmie Panattoni w Polsce od 2015 roku. Jest odpowiedzialny za nowe przedsięwzięcia w regionach: Polska Centralna, Warszawa i Gdańsk. Michał współpracował z  Panattoni Europe już wcześniej na stanowisku Kierownika Projektu (2006-2011), nadzorując rozwój 7 budynków w Łodzi i na Górnym Śląsku o powierzchni 220 000 mkw. W firmie Hines (2011-2015) był Dyrektorem Projektu odpowiedzialnym za obiekt biurowy (Neptun Gdańsk), zakup portfela logistycznego (300 000 mkw.), a także zarządzał aktywami portfela logistycznego. W trakcie swojej kariery zawodowej był odpowiedzialny za: strategiczny rozwój biznesu, identyfikację i nabywanie inwestycji komercyjnych, negocjowanie warunków umów, wynajem i zarządzanie projektami.

Zbigniew Smyczyński
P3 Logistic Parks
Senior Leasing Manager

Zbigniew Smyczyński ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie na rynku nieruchomości. Nim dołączył do P3,  pracował w firmie Prologis jako Leasing Manager, a wcześniej także w agencji doradczej CBRE, gdzie zajmował stanowisko Property Negotiator. Jest absolwentem kierunku Bankowość, Ubezpieczenia oraz Rynki Kapitałowe, na którym uzyskał tytuł magistra. Posiada także licencję zarządcy nieruchomości i pośrednika w obrocie nieruchomościami oraz międzynarodowy tytuł CCIM (Dyplomowanego Specjalisty Inwestycji Komercyjnych na Rynku Nieruchomości).

Andrzej Szłapa
Andrzej Szłapa
Dyrektor Działu Marketingu i PR

Grupa 3S

Dyrektor Marketingu i PR w Grupie 3S, należącej do Play (P4). Odpowiada za promocję szerokiego portfela rozwiązań: chmury dla biznesu, data center, rozwiązań głosowych i wideokonferencyjnych, bezpiecznego internetu, projektów sieciowych oraz SOC. Na co dzień współpracuje z certyfikowanymi inżynierami rozwiązań takich jak Microsoft, Veeam, VMware czy Intel, których partnerem jest Grupa 3S. Dodatkowo pracuje z Partnerami technologicznymi w zakresie wspólnych działań marketingowych, które pomagają Klientowi dobrze zdefiniować własne potrzeby dotyczące środowiska IT. Doświadczenie zdobywał zarówno w dużych korporacjach (CMC), jak i w świecie startupów (IOT, druk 3D). Swoje zainteresowania koncentruje na tematach geopolityki, historii muzyki współczesnej, marketing automation, wszelkich aktywnościach sportowych na wolnym powietrzu.

Leszek Szulc
Leszek Szulc
SAMASZ

Dyrektor ds. Technicznych i Produkcji

Dyrektor ds. Technicznych i Produkcji w firmie SaMASZ, z którą związany jest od 16 lat. Odpowiedzialny za zarządzanie i rozwój kluczowych obszarów: Technologia, Planowanie, Zakupy, Produkcja, Serwis. Wprowadził w firmie – SaMASZ Production System – system zarządzania oparty na filozofii Lean Manufacturing: 5S, Kaizen, SMED, JIT, VPM. Był bezpośrednio zaangażowany w uruchomienie produkcji w nowej fabryce SaMASZ w Zabłudowie. Zarządzał wdrożeniem automatycznej lakierni z mechanicznym i chemicznym przygotowaniem powierzchni, malowaniem kataforetycznym i automatycznym malowaniem proszkowym. Absolwent Politechniki Białostockiej na kierunku Mechanika i Budowa Maszyn, specjalność Mechanika i Informatyka Stosowana. Ukończył menedżerskie studia podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej. Obecnie studiuje Executive MBA w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Pasjonat koncepcji Przemysłu 4.0, cyfrowej transformacji.

Wojciech Tuleja
Wojciech Tuleja
Industrial and Logistics Consultant

AXI IMMO

Wojciech Tuleja dołączył do firmy AXI IMMO w 2021 r., w której odpowiada za doradztwo przy wynajmie powierzchni magazynowych i produkcyjnych w regionie Górnego Śląska. Wojciech to doświadczony menedżer specjalizujący się w logistyce i transporcie, biznesie międzynarodowym, opracowywaniu strategii i zarządzaniu kluczowymi klientami. W jego ponad 12 letniej karierze odpowiadał również za kompleksowe usługi w zakresie rozwoju łańcuchów dostaw. Wojciech jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz posiada tytuł MBA Executive przyznany przez Uniwersytet w Sztokholmie i Krakowską Szkołę Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego. Prywatnie interesuje się giełdą oraz lotnictwem.

Mateusz Urban
Mateusz Urban
Analityk Makroekonomiczny
Oxford Economics

Mateusz Urban – ekonomista, absolwent University of Nottingham i Duke University na kierunku ekonomii politycznej, zwycięzca VII edycji Konkursu Młody Ekonomista (2018) i zdobywca drugiej nagrody w międzynarodowym ekonomicznym konkursie im. Verona Smitha (2019). Obecnie pracuje jako analityk makroekonomiczny Oxford Economics we Frankfurcie, w przeszłości zdobywał doświadczenie w bankach i instytucjach badawczych w Londynie i Warszawie. Stale współpracuje z Dobrym Radiem, gdzie uczestniczy w przygotowaniu audycji gospodarczych. Prowadzi również działalność publicystyczną (jego komentarze były publikowane m.in. w „Rzeczpospolitej”) i edukacyjną w zakresie ekonomii.

Maciej Wroński
Maciej Wroński
Prezes Związku Pracodawców
Transport i Logistyka Polska

Prawnik, absolwent Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim. W swojej karierze zawodowej pracował jako: rzemieślnik, przedsiębiorca, urzędnik w Ministerstwie Transportu i Gospodarki Morskiej, Krajowy Konsultant w Krajowej Radzie Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego na kontrakcie Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju, p.o. dyrektora Departamentu Transportu Drogowego i następnie dyrektor Departamentu Dróg i Transportu Drogowego w Ministerstwie Transportu, dyrektor ds. legislacyjno-prawnych w Zrzeszeniu Międzynarodowych Przewoźników Drogowych, członek i następnie przewodniczący Rady Nadzorczej CK Hartwig S.A. prezes Towarzystwa Edukacyjnego „e-wszechica.pl”, dyrektor Biura Prawnego w Ogólnopolskim Związku Pracodawców Transportu Drogowego i do dzisiaj prezes Związku Pracodawców „Transport i Logistyka Polska”. Aktywnie uczestniczył przez 17 lat, jako ekspert strony rządowej, w pracach komisji sejmowych i senackich związanych z transportem i ruchem drogowym, bezpieczeństwem ruchu drogowego, drogownictwem oraz reformą administracji publicznej w zakresie zadań związanych z komunikacją i drogami. W 2020 roku zajął 32 miejsce w rankingu “Gazety Prawnej” najbardziej wpływowych prawników w Polsce. Odznaczony Srebrnym Krzyżem Zasługi oraz odznaką honorową „Zasłużony Dla Transportu RP”.

Krzysztof Trześniewski
Krzysztof Trześniewski
PREZES ZARZĄDU
DIERA

Lider dawnej firmy Promexim, który pełnił bardzo ważną rolę w tej firmie. Jest także założycielem i prezesem firmy Frans Maas Polska, którą kierował i zarządzał przez wiele lat, aż do momentu, gdy firma została przejęta przez DFDS. Po tym wydarzeniu został założycielem i prezesem firmy Diera, która kontynuuje tradycję firmy Promexim. W ten sposób wniósł swoje wieloletnie doświadczenie i wiedzę z dziedziny logistyki i transportu do nowego przedsięwzięcia i kontynuuje prowadzenie biznesu w sposób, który odpowiada wartościom i filozofii jej właściciela.

Zgody udzielam dobrowolnie i mam prawo udzieloną zgodę cofnąć w każdym czasie (dane przetwarzane są do czasu cofnięcia zgody). Zostałem poinformowany o prawie żądania dostępu do moich danych, ich zmiany, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności.