Trendownia adresowana jest do menedżerów i dyrektorów, którzy odpowiedzialni są w firmach za obszar produkcji lub logistyki. Trendownia to również doskonałe miejsce dla wielu członków zarządów, którzy w swoich decyzjach chcą uwzględniać najnowsze trendy w gospodarce. Zamiarem organizatorów jest omówienie najbardziej aktualnych trendów w gronie ekspertów.
Staramy się oddać głos przedstawicielom firm oraz świata nauki, którzy na co dzień sięgają po najnowsze trendy lub sami je wyznaczają. Trendy w produkcji i logistyce, widziane okiem praktykujących ekspertów z danych dziedzin, są więc tematem przewodnim konferencji.
Trendownia to między innymi integracja środowiska menedżerów logistyki i produkcji. Dwa dni wykładów, część ekspozycyjna, uroczysta kolacja, bankiet oraz konkursy, sprzyjają atmosferze nawiązywania nowych kontaktów oraz podtrzymywania starych dobrych przyjaźni.
Profesor nadzwyczajna w Instytucie Infrastruktury, Transportu i Mobilności SGH. Niezależna ekspertka Komisji Europejskiej, JPI Urban Europe, The Austrian Research Promotion Agency (FFG), Narodowego Centrum Badań i Rozwoju (NCBiR). Współredaktorka monografii pt. Megatrendy i ich wpływ na rozwój sektorów infrastrukturalnych (2015). Jest członkinią kapituły konkursu „Produkt Innowacyjny dla Logistyki, Transportu i Produkcji” organizowanego przez Eurologistics. Interesuje się przyszłością rozwoju systemów gospodarczych, transportowych i logistycznych. Specjalizuje się w analizie rynków i konkurencji na potrzeby strategicznego wywiadu biznesowego.
Fizyczka atmosfery i popularyzatorka nauki. Jest autorką popularno-naukowej „Książki o wodzie” oraz współautorką podręcznika „Nauka o klimacie”. Współredaguje stronę Naukaoklimacie.pl i od wielu lat dzieli się wiedzą na temat meteorologii i klimatu w ramach wykładów, kursów internetowych i festiwali nauki. Pełni rolę ekspertki do spraw zmiany klimatu w projektach i kampaniach społecznych.
Doktor nauk ekonomicznych, adiunkt w Katedrze Logistyki w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest wykładowcą na studiach magisterskich i podyplomowych, prowadzi szkolenia dla biznesu. Uczestniczy w krajowych i międzynarodowych projektach badawczych. Jej zainteresowania naukowo-badawcze dotyczą logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw, ze szczególnym uwzględnieniem modeli biznesowych i strategii łańcuchów dostaw w obliczu niepewności i nieprzewidywalnych zdarzeń oraz zarządzania popytem w gospodarce cyfrowej. Od wielu lat zajmuje się e-commerce, zwłaszcza organizacją nowoczesnych systemów dystrybucji i zwrotów, transformacją cyfrową przedsiębiorstw e-commerce oraz dystrybucją towarów w miastach w obliczu dynamicznie rosnącego e-handlu. Jest doradcą biznesowym i autorką licznych publikacji oraz prelekcji w tym obszarze.
Odpowiada za rozwój sprzedaży w modelu dropshipping. Aktywnie wdraża nowe funkcjonalności mające na celu optymalizację i automatyzację procesów. Sprawuje nadzór nad prawidłowym działaniem platformy sprzedaży, wspiera klientów w procesie integracji oraz implementacji oferty. Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży, które wykorzystuje do prowadzenia efektywnej strategii komunikacji marketingowej. Z wykształcenia menedżer produktu, absolwentka Towaroznawstwa Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Od niemal 20 lat pracuje dla Grupy Tubadzin, przez pierwsze 7 lat rozwijała i tworzyła nowe kanały sprzedaży w Biurze Obsługi Klienta. Od 2008 roku w Centrum Logistycznym Grupy Tubądzin, pełniła role Głównego Specjalisty ds. Kontroli i Planowania, Managera ds. logistyki. Była odpowiedzialna w tym czasie m.in. za wdrożenie i uruchomienie systemów informatycznych klasy ERP oraz WMS. W 2011 roku wdrażając innowacyjną platformę dla Partnerów Biznesowych, przeniosła cały proces obsługi klienta z offline do on-line. Od 2012 pełni rolę Dyrektora Logistyki i jest odpowiedzialna za planowanie popytu, logistykę, transport i magazyny Grupy Tubądzin.
Absolwentka Wyższej Szkoły Finansów i Bankowości oraz Zarządzania i Marketingu w Łodzi. Studia podyplomowe z Zarządzania Logistyką ukończyła na Politechnice Łódzkiej.
Profesor UAM dr hab. Maciej Błaszak. Kognitywista. Z wykształcenia biolog i filozof, pracownik Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zainteresowania: zastosowania kognitywistyki i psychologii poznawczej w badaniach zachowań rynkowych. Prowadzi szkolenia dla policjantów i wyższej kadry menedżerskiej.
Prof. dr hab. Wojciech Paprocki – profesor nauk ekonomicznych, od 1979 r. pracownik Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Zainteresowania badawcze dotyczą funkcjonowania podmiotów reprezentujących stronę popytową oraz podażową na rynku, ze szczególnym uwzględnieniem możliwości, barier i skutków implementacji technologii cyfrowych. Był aktywnym top-managerem w przedsiębiorstwach w Polsce i za granicą. Jest cenionym wykładowcą akademickim i doradcą biznesowym.
Profesor i kierownik Katedry Teorii Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej. Założyciel i przewodniczący Rady Polsko-Japońskiego Centrum Zarządzania w SGH. Nagrodzony Nagrodą I Stopnia za Osiągnięcia Organizacyjne przez Rektora SGH w r. 2007. Autor ponad 200 publikacji, w tym kilku książek. Doradca i wykładowca w wielu korporacjach polskich i międzynarodowych, m.in.: Samsung, HP, PZU SA, PKO SA, BreBank, Millenium Bank, Kredyt Bank, Orlen, Lotos, MCX, MasterCard, Mars, Masterfood, Microsoft, UNIBEP, TP SA, Orange, Sybase, Wolters Kluwer, Eureko, P&G, McKinsey, Polbank, Fortis Bank, Expander, Three Mousquetaires, PWPW, Kompania Piwowarska, PGF, ING, Era, Lafarge i innych.
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku Zarządzanie i Marketing specjalizacja Transport i Logistyka. Odpowiedzialny za stworzenie czasopism branżowych: Eurologistics, Truck&Business Polska, Flota Auto Biznes, Logistyka Produkcji. Współtwórca opiniotwórczych w środowisku TSL programów badawczych „Operator Logistyczny Roku”, „Produkt Innowacyjny dla Transportu, Logistyki i Produkcji”, „Supply Chain Designer”. Pomysłodawca oraz twórca portalu społecznościowego „Log24.pl” kierowanego dla środowiska menedżerów logistyki, zarządzania łańcuchem dostaw, zakupów i produkcji. Autor wielu popularnych programów konferencyjnych.
Od niemal 30 lat związany zawodowo z gospodarką morską. Absolwent Uniwersytetu Morskiego w Gdyni, studiów podyplomowych na Uniwersytecie Gdańskim (Transport i Logistyka) oraz MBA in Logistics and Supply Chain Managment na Wyższej Szkole Logistyki w Poznaniu. Doświadczenie praktyczne zdobywał jako oficer marynarki handlowej na statkach armatorów polskich i brytyjskich, następnie w agencji reprezentującej armatora CMA-CGM. Od 2002 roku reprezentuje port Hamburg w Polsce. Prowadzi wykłady na uczelniach w Warszawie i w innych miastach z zakresu technologii i organizacji morskich przewozów kontenerowych.
Dyrektor Dystrybucji CEE (Central Eastern Europe) w polskiej strukturze grupy Geberit. Absolwent Politechniki Warszawskiej. Rozpoczął przygodę z logistyką w 1992 roku, w Levi Strauss Poland, gdzie tworzył logistykę zaopatrzenia i produkcji oraz dystrybucję wyrobów gotowych. Zdobywał także doświadczenie w produkcji i dystrybucji w branży budowlanej oraz branży automotive, na stanowiskach menadżerskich. Od niemal 20 lat związany z Geberit, gdzie odpowiada za logistykę zaopatrzeniową i dystrybucję wyrobów gotowych w regionie „Trójmorza”. Odpowiadał za projekty budowy centrów dystrybucji w Polsce i na Ukrainie. Zaangażowany w międzynarodowe projekty rozwoju dystrybucji na poziomie europejskim.
W ciągu 23 lat swojej kariery kierował operacjami logistycznymi i zakupowymi dla międzynarodowych firm w Europie i Ameryce. Karierę zawodową rozpoczął w firmie Raben, gdzie odpowiadał za rozbudowę sieci i wdrożenie Szybkiej Paczki (obecnie GLS Polska). W firmie Philips zarządzał działami zakupów dla transportu dla wszystkich fabryk w Europie Środkowo-Wschodniej, a później został globalnym menedżerem ds. zakupów dla kontraktów 3PL. W Reckitt Benckiser był odpowiedzialny za przetargi i operacje transportowe dla wszystkich europejskich fabryk, a po przeniesieniu się do USA zarządzał operacjami logistycznymi w Ameryce Północnej. Po powrocie do Europy pracował dla firmy Amazon, gdzie zaprojektował i zaimplementował dedykowane flotowe operacje ze słynnymi niebieskimi przyczepami Amazon, a następnie odpowiadał za planowanie i operacje transportu „middle mile” w Europie, zarządzając zespołem ponad 500 osób . Niedawno postanowił wykorzystać tę rozległą wiedzę do założenia własnej firmy konsultingowej – XTL Consulting, w której oferuje usługi w celu usprawnienia procesów logistycznych, wyboru i wdrożenia logistycznych rozwiązań informatycznych, wspierania procesów przetargowych. Wykonuje również projekty benchmarkingowe.
Studentka ostatniego semestru Logistyki Międzynarodowa na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Aktywnie działa w kole naukowym logistyki „Cargo”. Zawodowo związana z firmą Bell Integration, gdzie poszerza swoje doświadczenie w obszarze zakupów. W ramach programu Top Young 100 realizowała projekty z zakresu magazynowania. Lider zespołu wyróżnionego zespołu w kategorii Supply Chain Young Designer na Gali Logistyki, Transportu i Produkcji 2019 za projekt „Dwuwariantowa propozycja udoskonalenia procesu magazynowania wyrobów gotowych w oparciu o wnioski z pogłębionej analizy ruchu zapasów i wykorzystywanego wyposażenia magazynu”. Prywatnie interesuje się kinematografią i muzyką filmową.
Studentka studiów magisterskich na kierunku Logistyka na Politechnice Białostockiej. W ramach działalności studenckiej tworzyła wiele projektów z dziedziny transportu, spedycji i magazynowania. Koordynator Biura Prasowego PSML oraz Mediów w programie Top Young 100, organizowanym przez PSML – Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów. Obecnie pracuje również jako Specjalista ds. Marketingu w M4 Real Estate. Pasjonatka sztuki władania orężem słowa. Świadoma możliwości, jakie niesie za sobą̨ udostępnianie wartościowego contentu. Zainteresowana wdrażaniem nowych projektów i opracowywaniem nowych pomysłów, które mogą kształtować przyszłość naszego świata. Lubi nowe wyzwania i zawsze podchodzi do nich z wielką motywacją, determinacją i uśmiechem na twarzy! Lubi podróżować intensywnie, a jednocześnie bez pośpiechu.
Współzałożyciel i wiceprezes zarządu Quantum software S. A., spółki specjalizującej się w narzędziach informatycznych wspomagających zarządzanie łańcuchem dostaw. Pełni również funkcję członka zarządu Quantum Qguar Sp. z o. o.. W latach dziewięćdziesiątych minionego wieku, szlify informatyczno-logistyczne zdobywał w dużych międzynarodowych firmach w Niemczech. Od 1997 roku mocno zaangażowany w rozwój polskiej logistyki oraz promocję zaawansowanych rozwiązań IT dla sieci dostaw. Swoje zainteresowania koncentruje wokół nowych technologii oraz nowych modeli biznesowych. Wolny czas lubi spędzać z książką. Wiele inspiracji do działań czerpie ze świata przyrody.
Inżynier Sprzedaży w Zebra Technologies. Wspiera klientów z obszarów Transportu i Logistyki oraz sektora publicznego w planowaniu i wdrażaniu inwestycji w nowoczesne mobilne technologie, zwiększające efektywność i produktywność działań i procesów biznesowych. Dostarcza praktycznej wiedzy o portfolio produktów i rozwiązań partnerom biznesowym firmy Zebra Technologies.
Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego (Instytut Geografii) oraz Akademii Ekonomicznej w Krakowie a także Stockholm University, gdzie uzyskał tytuł Master of Business Administration (MBA) zakresie sprzedaży i zarządzania. W latach 2009-2016 jako Dyrektor Biura Cargo i Poczty w PLL LOT SA przeprowadził restrukturyzację biura i osiągnął w tym czasie wraz z zespołem wzrost sprzedaży o 97% oraz wzrost przewożonych wolumenów o 47%. W tym czasie umocnił pozycję narodowego przewoźnika na rynku polskim, Centralnej Europy i Ameryki Północnej jako solidnego i rozpoznawalnego uczestnika łańcucha dostaw. Wprowadzenie własnej usługi Road Feeder Services – dało dodatkowy impuls do rozwoju obecności LOT Cargo w krajach Europy Centralnej. Wcześniej pracował m.in. w firmach Proxy Consulting Services, Qumak International, System – 3000 oraz DB Schenker, gdzie od podstaw zorganizował oddział firmy Krakowie a następnie objął funkcję dyrektora sprzedaży i zarządzania produktami osiągając wraz z zespołem znaczącą poprawę przychodów firmy. Był również związany z Air Cargo Poland spółki należącej do Geopost Group, gdzie pełnił funkcję Dyrektora Generalnego, a następnie Prezesa. Odpowiadał m.in. za przygotowanie nowej strategii i biznes planu firmy, a także rozwój operacji spedycji lotniczej i morskiej, współpracę z kluczowymi klientami, rozwój współpracy z partnerami zagranicznymi oraz wdrożenie nowego systemu do zarządzania przesyłkami, budżetowania i kontroli kosztów operacyjnych.
Ukończył Akademię Górniczo-Hutniczą w Krakowie, Wydział Inżynierii Mechanicznej i Robotyki -Mechanika i Budowa Maszyn jako Inżynier. Temat Pracy Dyplomowej: Analiza procesu produkcji na wybranym przykładzie – analiza FMEA procesu wytwarzanie napoju Coca Cola w opakowaniu BagIn Box (Linia technologiczna SACMI Packin). W Coca Cola od kwietnia 2007 obecnie na stanowisku Load Supervisor. Wcześniej w latach 2010-2011 Warehouse Controler. Pracę zaczynał od stanowiska Warehouse Worker 2007-2010. W wolnym czasie zajmuje się sportem. Obecnie trenuje Muay Thai, a w sezonie letnim weekendy spędza z rodziną w skałkach podkrakowskich dolin (wspinaczka skałkowa) oraz na pieszych szlakach Gorców, Beskidów czy Tatr. Udaje mu się również znaleźć czas na młodzieńczą pasję jaką jest piłka nożna – z kolegami z pracy bierze udział w rozgrywkach Biznes Liga Kraków.
Dyrektor Consultingu w Business Global Consulting. Jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów w kraju, specjalizujący się w Lean Manufacturing, Teorii Ograniczeń i systemach informatycznych klasy ERP. Poprowadził do sukcesu ponad 300 projektów w kraju jak i zagranicą.
Inspirujący trener, transferujący wiedzę na najwyższym światowym poziomie. Zarażający pasją zarządzania i światem innowacji. Autor licznych artykułów dotyczących systemów klasy ERP, zarządzania produkcją, Kaizen, Lean Manufacturing, i Lean Logistics. Światowy pionier w podejściu zwinnych do projektów ERP, opracował autorską metodykę zarządzania projektami bazująca na podejściu zwinnym SCRUM for ERP, oraz koncepcję systemów inteligentnych IQ ERP. Projekty z jego udziałem otrzymały najwyższe krajowe wyróżnienia np. Lider Informatyki.
Wraz z rozwojem koncepcji Przemysł 4.0, w coraz szerszym stopniu wykorzystuje swoje doświadczenia do wspierania firm produkcyjnych w procesach cyfrowej transformacji. Pokazuje cienie i blaski Czwartej Rewolucji Przemysłowej i wskazuje drogę do optymalnego wykorzystania możliwości, jakie daje Przemysł 4.0.
Studentka drugiego roku Logistyki studiów drugiego stopnia na Akademii Sztuki Wojennej w Warszawie. Od 2015 roku laureatka stypendium Rektora dla najlepszych studentów oraz stypendium m. st. Warszawy im. Jana Pawła II. Członek wyróżnionego zespołu w kategorii Supply Chain Young Designer na Gali Logistyki, Transportu i Produkcji 2019. Zawodowo związana z startupem technologicznym TakeTask S.A., gdzie rozwija się w kierunku Acount Managera. Prywatnie od 11 lat zaangażowana w działalność Skautów Europy, gdzie wspiera w rozwoju przyszłych liderów grup. Cechuje ją wysokie zaangażowanie w realizowanych zadaniach, szczególnie, gdy swoją energią może dzielić się z innymi.
Zbigniew Smyczyński ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie na rynku nieruchomości. Nim dołączył do P3, pracował w firmie Prologis jako Leasing Manager, a wcześniej także w agencji doradczej CBRE, gdzie zajmował stanowisko Property Negotiator. Jest absolwentem kierunku Bankowość, Ubezpieczenia oraz Rynki Kapitałowe, na którym uzyskał tytuł magistra. Posiada także licencję zarządcy nieruchomości i pośrednika w obrocie nieruchomościami oraz międzynarodowy tytuł CCIM (Dyplomowanego Specjalisty Inwestycji Komercyjnych na Rynku Nieruchomości).
Studentka 1-go roku studiów magisterskich na kierunku Logistyka w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Aktualnie związana zawodowo z firmą Olympus, w której odpowiedzialna jest za wsparcie sprzedaży na rynkach niemieckojęzycznych. W swojej pracy stawia na profesjonalizm oraz pełne zaangażowanie. Członek wyróżnionego zespołu w kategorii Supply Chain Young Designer na Gali Logistyki, Transportu i Produkcji 2019 za projekt „Dwuwariantowa propozycja udoskonalenia procesu magazynowania wyrobów gotowych w oparciu o wnioski z pogłębionej analizy ruchu zapasów i wykorzystywanego wyposażenia magazynu”.
Absolwent kierunku Handlu Zagranicznego na wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. W trakcie 6 letniej pracy w Philips Lighting zajmował się optymalizacją procesów biznesowych w zakresie planowania produkcji i zaopatrzenia oraz przepływu materiałów. Zdobył doświadczenia w zakresie Lean Management. Karierę zawodową kontynuował w GlaxoSmithKline Pharmaceuticals, gdzie, kierując działem łańcucha dostaw, zdobył umiejętności efektywnego zarządzania zespołem oraz duże doświadczenie we wdrażaniu usprawnień zgodnie z metodologią DMAIC. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów usprawniających w obszarze magazynowania, produkcji i planowania, dla firm produkcyjnych i sieci handlowych, m.in. dla Empik i Makro.
Absolwent Technologii Chemii na Akademii Górniczo-Hutniczej oraz kierunku Zarządzanie i Organizacja Produkcji na Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości w Krakowie. Wiedzę i praktykę zdobywał przez 15 lat pracy w firmie Coca-Cola, początkowo zarządzając pracą biologicznej oczyszczalni ścieków, a następnie jako kierownik produkcji, kładąc szczególny nacisk na rozwój parku maszynowego i technologii oraz zastosowanie narzędzi Lean Management. Od początku 2019 roku podjął wyzwanie w dziale logistyki jako kierownik magazynu budując wysoko efektywny zespół oraz kreując pozytywne zmiany i inwestycje.
Współzałożyciel i prezes zarządu Delivry Sp. z o.o. Manager i konsultant z 15 letnim stażem w obszarze zarządzania transportem i optymalizacji procesów z wykorzystaniem metodyki ‘Lean’. Pierwsze doświadczenie na rynku TSL zdobywał tworząc modele logiczne i systemy informatyczne do planowania transportu i dystrybucji. Zarządzał transportem w jednej z największych firm napojowych w Polsce (ok 115k dostaw FTL rocznie, do 600 dostaw dziennie), gdzie po raz pierwszy z sukcesem zastosował mechanikę programu lojalnościowego dla kierowców z perspektywy firmy, która usługi transportowe realizuje w 100% za pośrednictwem firm spedycyjnych. Uczestniczył w wąskiej, międzynarodowej grupie eksperckiej definiującej procesy i standardy transportowe na poziomie globalnym dla firmy Heineken. Od 2019 roku wspiera firmy produkcyjne w doborze metod i narzędzi zarządzania transportem w oparciu o autorską, 5-stopniową ścieżkę doskonalenia kompetencji w tym obszarze.
Z wykształcenia Technik Budownictwa Ogólnego. Prywatnie ojciec trzech córek urodzony i zamieszkały w Niepołomicach. Coca Cola jest moja pierwszą pracą rozpoczętą w czerwcu 1995 w Zakładzie Produkcyjnym Staniątki na stanowisku Pracownika Magazynu, następnie po roku objąłem stanowisko Szefa Zmiany w Magazynie. W ciągu mojej 25 letniej kariery pełniłem dwukrotnie czasowo stanowisko Kierownika Magazynu w Staniątkach oraz zostałem oddelegowany na okres 8 miesięcy jako Kierownik Magazynu do Zakładu Produkcyjnego w Radzyminie. Obecnie od trzech lat zajmuję stanowisko Szefa Procesów Magazynowych w Zakładzie Kraków. Regularnie chodzę na mecze dopingując lokalny klub, w którym w latach młodzieńczych byłem czynnym zawodnikiem. Obecnie moim hobby jest gra squash-a oraz rodzinne wypady w góry. W pracy chętnie biorę udział oraz organizuje akcje wolontariackie.
Praktyk i kluczowy użytkownik systemów w obszarze magazynowania. Absolwent Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim oraz Wyższej Szkoły Edukacja w Sporcie. Od blisko 14 lat związany z firmą Coca Cola HBC Polska. Do tej pory pełnił między innymi role: referent ds. stanów magazynowych, lider zapasów magazynowych, szef obszaru logistycznego, szef wsparcia logistycznego. Lider wdrożenia projektu „Picking by Vision”, członek zespołu projektowego podczas budowy magazynu automatycznego, ambasador zmian dla produkcji i magazynów, wykorzystuje nowe technologie celem optymalizacji procesów magazynowych.
15 lat doświadczeń w logistyce, w tym 13 lat na stanowiskach menedżerskich. Doświadczenia zbierał w takich firmach jak Energizer, Coca-Cola, Dawtona, La Lorraine, Vos Logistics oraz oczywiście Oriflame. W trakcie przygody zawodowej był przede wszystkim odpowiedzialny za tworzenie i zmiany w sieci transportowej m.in. w regionie EMEA & Russia, ze szczególnym naciskiem na budowanie i wdrażanie firmowych strategii. Jak sam mówi, jest bardzo dumny z możliwości prowadzenia globalnego departamentu transportu i dystrybucji obejmującego ponad 60 rynków na całym świecie. Wyznaje zasadę myślenia o rozwiązaniach „out of the box solutions” i wyciągania wniosków na przyszłość z dotychczas prowadzonych projektów.
Lider dawnej firmy Promexim, który pełnił bardzo ważną rolę w tej firmie. Jest także założycielem i prezesem firmy Frans Maas Polska, którą kierował i zarządzał przez wiele lat, aż do momentu, gdy firma została przejęta przez DFDS. Po tym wydarzeniu został założycielem i prezesem firmy Diera, która kontynuuje tradycję firmy Promexim. W ten sposób wniósł swoje wieloletnie doświadczenie i wiedzę z dziedziny logistyki i transportu do nowego przedsięwzięcia i kontynuuje prowadzenie biznesu w sposób, który odpowiada wartościom i filozofii jej właściciela.