Katarzyna Ostojska

Marketing Manager @ Raben Logistics Polska

Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (aktualnie jest to Uniwersytet Ekonomiczny). Obecnie odpowiedzialna za planowanie i realizację strategii marketingowej w Raben Logistics Polska, największej ze spółek Grupy Raben. Od zawsze związana z marketingiem, usługami i B2B, a od kilku lat także ze społeczną odpowiedzialnością biznesu (CSR). Z wielką ochotą i ciekawością bada i śledzi nowe trendy. Choć kiedyś nie znosiła badań rynku, obecnie jest to jej konik, zwłaszcza jeśli chodzi o analizy satysfakcji i lojalności klientów. Jako orędowniczka NPS (Net Promoter Score), uważa, że utrzymanie lojalnego klienta jest ważniejsze i bardziej opłacalne w dłuższej perspektywie niż pozyskiwanie nowych partnerów. Jej misją jest uświadamianie wszystkim, że ludzi dookoła należy traktować w taki sposób, w jaki sami chcemy być traktowani. Ta złota zasada działa dobrze zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym.